Tsxrace Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 som tråd :afro har hørt at d skal gå ant med no kopper tråd og no?:watchout Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Det var nok en litt enkel fremstilling, men etpar spoler, etpar kondensatorer og en motstand så har du et 2-veis delefilter. Verdiene på komponentene må imidlertid tilpasses høyttalerelementene du skal benytte. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Det var nok en litt enkel fremstilling, men etpar spoler, etpar kondensatorer og en motstand så har du et 2-veis delefilter. Verdiene på komponentene må imidlertid tilpasses høyttalerelementene du skal benytte. tenkte nu til å bruke til subbene men kunne du laget ett tegening eller no? Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Spoler kjøper du ferdig.... Hvilken motstand er det på sub`n du skal bruke det på da? http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=dynabel&gid=62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jeg har kjøpt delefilterkomponentene både til mine egenproduserte hjemmehøyttalere og til høypassfilteret i bilstereoen nettopp hos Eltek i Oslo (som cossiemk1 linker til). De bør kunne hjelpe deg med en enkel skisse dersom du kjøper komponentene der. Et enkelt 2.ordensfilter går greit å bygge selv, selv med tommelen midt i hånda. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Det var kanskje den dårligste delefiltertegningen verden har sett ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Det var kanskje den dårligste delefiltertegningen verden har sett ;) Uff, Rakk du å se før jeg sletta............. Tenkt å tegne bedre, men kom på att jeg ikke har noe sted å laste den ut, for å true den inn her.... Og gidder ikke å ordne en slik plass nå. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg