Flasher Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Finnes naturlig nok ikke noe vauxhall forum, så jeg poster den her jeg, under Ascona, for det er det mesteparten av bilen består av, bare att den har manta front. Personelig syns jeg ikke så mye om utseendet på den, så ville gjerne ha "konvertert" den til ascona front, men det får tiden vise.. det jeg har gjort er : - 40/60 senk - tonet ruter - 7,5x15" felger OPPDATERT: - 2.2i det jeg i allefall skal : - 400 lykter (om jeg beholder fronten) det jeg vil : - ascona front - grommere felger Bilen har rullet 46000km og er eid av eldre mann, aldri vinterkjørt! Oppdatert: Bilder Bildene av bilen innvendig er tatt før vask! Hva har dere andre gjort med cd spilleren? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Tøft. Må legge ut bilder vettu. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 er jo litt spesiel den der opelen, så hvorfor ikke bare beholde fronten?... du kan jo sette på manta gsi frontfanger,bakfanger og side kjørt+ de der runde lyktene. så blir jo det ganske tøfft da :) her ser du.. frontfanger bakfanger sideskjørt istede for runde lykter så kan du jo også bruke denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Har meldt meg inn i OMC og alt, men jeg finner ikkeno.. Jeg har tenkt på en sånn fanger, men det ødelegger jo litt av bilen, den er snart veteran.. hehe..! Men om du finner noe sånn, så kjøper jeg det nok.. Jeg klarer ikke helt å like den fronten jeg har. Nå har jeg fått lagt ut bilder i første posten, og jeg lurer på en ting..! Hvordan har dere andre med ascona b gjort det med cd spiller?? Det er jo beregnet for en sånn "kort" radio, så om jeg setter spilleren min dit så stikker den 10 cm utafor.. hehe! Dere ser åssen jeg løste det, ved å sette inn instrumenter der spilleren satt, og kjøpe ei ramme på biltema. Jeg syns det ser litt døll ut, men hva skal man ellers gjøre? jeg så på forumet her en plass att en hadde en slags spesialramme som var til å sette der spilleren skulle sitte, slik att det så ut som det gikk i ett med dashbordet, men dette var visst ikke å få tak i lengre Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 er bare og spøre det i omc, dukker jo også titt å ofte opp manta ting for salg.... du har jo tre valge her sånn som jeg ser det.. 1. beholde bilen orginal, sett på fete 16" felger og senk 2. sett på manta gsi frontfanger,bakfanger,sidekjørt,runde lykter 3. bygge om fronten til ascona b front hvis det var meg som hadde bilen så ville jeg gått for nr1, selv om den er litt bastard... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Får ikke senket den noe mer, er det som er problemet.. Den er igrunn lav, men ikke foran :( Får se hva jeg gjør, men blir jo en av tingene du sier, jeg har minst lyst til nummer 1 :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 sett på 400 likter og front til manta... kommer til å bli drit tøft.. ascona/manta e tøft.. pluss din er orginal..;) Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Får ikke senket den noe mer, er det som er problemet.. Den er igrunn lav, men ikke foran :( Får se hva jeg gjør, men blir jo en av tingene du sier, jeg har minst lyst til nummer 1 :p ser jo bra senka ut på bildene dine, og det går seg til litt etter at du kjører med bilen.. kan du ta noen nye bilder som ikke er så ute av fokus?... og bilde av interiøret, spesielt dør panelene hadde vært fint å sett litt nærmere på... gå for nr2 hvis du ikke liker nr1, men husk få tak i komplett manta gsi sett, sånn at du ikke har krom fanger bak osv... da mister man helheten og det ser meget jalla ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Aiai, dette er sære greier! Synes den er dødstøff slik den er, kanskje noen fetere felgs. IKKE bygg om til Ascona front, da kan du like gjerne kjøpe deg en? :) KAW www.fahrwerke.de leverer 100mm senk til Ascona/Manta. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Takk for alle tilbakemeldinger! Nå har bilen fått seg 2.2i og den trives mye bedre med det.. hehe..! skal oppdatere posten med bilder senere, som ikke er uklare, jeg har fått tak på ett nytt kamera som tar endel bedre bilder :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 2.2i er kjekkt og ha ja :) har du fått tak i runde 400 lykter, eller noe annet av manta stylingen, som er diskutert her fra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 nei, desverre.. har ikke fått tak i det gitt, du kan gjerne hjelpe meg ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 nei, desverre.. har ikke fått tak i det gitt, du kan gjerne hjelpe meg ;) ta og melde deg inn i OMC så får du tak i det, er masse folk som selger deler der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Takk for alle tilbakemeldinger! Nå har bilen fått seg 2.2i og den trives mye bedre med det.. hehe..! skal oppdatere posten med bilder senere, som ikke er uklare, jeg har fått tak på ett nytt kamera som tar endel bedre bilder :) da venter vi på bilder av *gullet* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 kan laste opp bilder i morgen, og jeg er allerede medlem i OMC.. finn noen linker til folk som selger der da, jeg har ikke funnet noe aktuelt jeg.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg