Ascona-B-Power Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 han her har i værtfall gsi bakfangeren og kan sikkert skaffe mer.. http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=200141 så vil jeg også anbefale deg og legge ut en annonse i forumet på "Opeldeler kjøpes"... så ordner det sek nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 å lage en prosjekt tråd på omc kan jo også hjelpe på og gjøre det lettere og få tak i tinga ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 ja, jeg har ikke akuratt hatt tid til å lage en tråd om bilen, så har ikke lagt meg i selen for å få tak i delene.. først og fremst haster det med lamper for den gikk ikke gjennom eu pga dårlig lampe.. hehe! derfor jeg skulle hatt 400 lykter fortest mulig Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Nå folkens, er tråden oppdatert med litt bilder i første innlegg..! har fått vasket bilen utvendig etter motorbytte, innvendig står for tur.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ja, jeg har ikke akuratt hatt tid til å lage en tråd om bilen, så har ikke lagt meg i selen for å få tak i delene.. først og fremst haster det med lamper for den gikk ikke gjennom eu pga dårlig lampe.. hehe! derfor jeg skulle hatt 400 lykter fortest mulig er jo bare og copy&paste den første posten over til omc, så er det gjort ;) og så er det å få igang en diskusjon så blir det vel nok av hjelpere.... de der 400 lyktene tror jeg ikke vokser på trær, så der må man nok være tålmodig, enklere å bare skaffe en orginal manta lykt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Nå folkens, er tråden oppdatert med litt bilder i første innlegg..! har fått vasket bilen utvendig etter motorbytte, innvendig står for tur.. hehe der ja bilen ser jo bra ut den :) morro med de der dør panelene, de må være hyper skjeldne så forguds skyld ikke lag hull i de til høytalere ellernoe annet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 jeg har lagt ut bilen på opelmotorsport nå, så får se om det er noe intresse.. hehe..! hva er igrunn så spesielt med dørpanelene? att de er svarte? jeg har ikke tenkt å lage hull i de nei, for de er klin strøkne ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 jeg har lagt ut bilen på opelmotorsport nå, så får se om det er noe intresse.. hehe..! hva er igrunn så spesielt med dørpanelene? att de er svarte? jeg har ikke tenkt å lage hull i de nei, for de er klin strøkne ;) anngående dør panelene dine så er de annerledes i utførselen enn standard ascona/manta b.... her ser du bilde av et standard dørpanel, det finns i lys brunt/rødt/blått/svart...(mest av lys brun) gjorde en rask photoshop jobb her for og se hvordan bilen ble med runde lykter... orginal... photoshopet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 takk skal du ha, kult att du gadd gjøre det :) får spør her som på omc, hva syns dere? jeg liker runde lykter, men det ble kanskje litt sært uten resten av stylinga? syns det ble en forbedring totalt sett Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 hei... kan bli fint vis du bytter grillen... syns ikke det var så fin grill Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nykis Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 bytt til grill, for og bak fangere fra manta og bilen kommer til og bli en helt annen. sjekk gjerne http://www.bruktbildeler.com. der er noe diverse manta deler der. jeg fant 400lykter der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 til salgs for 15! løp og kjøp Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ikke gjør en dritt med bilen. øderlegge et så fint eksemplar med å sett på styling og øderlegge utsendet!? :hvaskjera Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henki Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det finnes en påforing i svart plast som gir det som trengs for å få plass til ny type spiller. Har det selv på min ascona b. Det blir pent. Du må bare finne et annet sted å montere "klokkene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg