momo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Må muligvis tilpasse noe ja.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 hey.. kewl sakdu harfått deg...gratulerer! ..jeg har sideskjørt liggende til denne bilen om du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 hatsu skrev: hey.. kewl sakdu harfått deg...gratulerer! ..jeg har sideskjørt liggende til denne bilen om du er interresrt. Ja det hørtes interessant ut? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 forresten..så har jeg et ekstra sett med GTti front lepper og grill... må sjekke litt nærmere..;)ellers har jeg et lyse rosa/fersken rosa dashbord mens dør panelen vil nok ikke passe på din 4 dørs ( de er fra3 dørs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 hatsu skrev: forresten..så har jeg et ekstra sett med GTti front lepper og grill... må sjekke litt nærmere..;)ellers har jeg et lyse rosa/fersken rosa dashbord mens dør panelen vil nok ikke passe på din 4 dørs ( de er fra3 dørs) høres veldig interessant ut,har du noe ca pris på hva du vil ha for det eller? og har du bilde av dashbordet? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Servo har du også, ja :) Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg bilen. Og for den prisen har du jo gjort et kupp! Og kjørelengden, helt vilt.. Gratulerer med godt kjøp :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Princess Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 eiriksmil skrev: Servo har du også, ja :)Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg bilen. Og for den prisen har du jo gjort et kupp! Og kjørelengden, helt vilt.. Gratulerer med godt kjøp :) Eirik Jo takk =) det stemmer den er råfin til bra pris hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 eiriksmil skrev: Servo har du også, ja :)Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg bilen. Og for den prisen har du jo gjort et kupp! Og kjørelengden, helt vilt.. Gratulerer med godt kjøp :) Eirik Den er som ny, og like tight og fin og kjøre som en ny bil. Det er til og med helt støken inn i hjulbuene, ikke støv og dritt eller olje. Under er den enda blå og ikke grå av møkk. Det er rett og slett en drøm og skru på denna bilen... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 gidd fuck den opp med rosa styling osv.. Få på dassrull felger og senk 100mm så er du der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hatsu skrev: forresten..så har jeg et ekstra sett med GTti front lepper og grill... må sjekke litt nærmere..;)ellers har jeg et lyse rosa/fersken rosa dashbord mens dør panelen vil nok ikke passe på din 4 dørs ( de er fra3 dørs) Har du pris på dette hatsu....evt. et bild :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Olsen_nissan skrev: gidd fuck den opp med rosa styling osv.. Få på dassrull felger og senk 100mm så er du der;) Er nok bli nok mye jobb vist man skal ha både mye senk og dassrull felger, da hjulbuen bak ikke er veldig dassrull vennlig. Så man får helle satse på godt med senk og noen pene 16" hjul. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 16 tror jeg blir litt stort.. Selv om kanskje Ronal Racing i 16" hadde blitt fett! Menneh.. Rosa da.. Uff.... :( Bilen er jo "fin" som den er (" " fordi det er ikke alle som liker sære japser ;) :P) Tror den hadde blitt feit med f.eks Hayashi Street Fins i 7 eller 8x13" med f. eks 185\55 dekk, da hadde`n ikke blitt så værst lav, og nok dekk til at den blir komfortabel :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Boosti skrev: Er nok bli nok mye jobb vist man skal ha både mye senk og dassrull felger, da hjulbuen bak ikke er veldig dassrull vennlig. Så man får helle satse på godt med senk og noen pene 16" hjul. Da er det bare å senke så mye som du kan.. Trenger ikke å ligge langt oppi hjulbuen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ser ut som det skal gå fint med 17" Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 17" er akkuratt passe :) 205.40-17 er najs dimensjon Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg