Mr Bean Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er det tuv så er det ingen problem å få det godkjent. Men gå for justerbart, du kommer ikke til å angre. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Sitt weber forgasser på golfen, e det orginalvare? Fikk hjelp til å stille in forgassern å nu male han som en katt på tomgang.. Ordna litt særpreg på han i dag, "custom lakkeringsjob" ;)Og stickertuna med mooneyes.. hehe, maltese cross på førerdøra og spades på passasjer.. syns det ble småkult.. Men nu sir æ meg fornøyd eksteriør messig... Vente bare på blinklysglassa og framfangern, så e det bare å få han godkjent fort som mulig.. Dempera e nok ikke gåen alikevell, så da gidder æ ikke bruke peng på coilovers.. Wa tycker folket? e æ på rettt veg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 uansett.. så er etter min mening i hvertfall senk og felger prio 1 hadde jeg hatt en mk1, er jo ting man får solgt uansett om man skulle ville plukke det av før salg Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Da får golfen ha schmidt felgsa mens kadett gjennomgår grunnarbeid til lakk.. Må ikke skittne dem til med sparkel, grunning eller lakk.. Et spørsmål: Bremsepedaln har nesten ingen motstand før den passere halveis i "trykklengde", skal prøve å bytte bremseklosser og skive for å se om det hjelper.. Hvis det ikke gjør det, ka kan man gjøre da? Første bilde e det manipulert senking på: Her e det kun justert litt på kontraster: Så et desperat forsøk på et "proffbilde" :) E ingen dyktig kar med kamera, får skylde på at det e brukt mobil.. Etter justering av kontraster og en omgang med "scale" så syns æ det ble sånn tålelig bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 angående lang vandring på bremsepedalen, så bør du sjekke om d trengs justering av bremsene bak. Det løste hvertfall samme problem hos meg Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Golf har en tendens til å ende opp slik:D hehe.. men den tålte juling, det skal den ha.. deler selges.. haha Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 angående lang vandring på bremsepedalen, så bør du sjekke om d trengs justering av bremsene bak. Det løste hvertfall samme problem hos meg Å med justering av bremsene mener du? Bytte trommler og bremseband? Eller finnes det andre metoder.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Å med justering av bremsene mener du? Bytte trommler og bremseband? Eller finnes det andre metoder.. :S Justere ut bremsebanda manuelt, slik at de såvidt bremser trommelen når du setter den på. Likt på begge sider. Hvis bremsebanda har lang vei å gå før de tar i trommelen, får du lang vandring på bremsepedalen. Du må altså av med bremsetrommelen og justere på den ekspanderen som bestemmer avstanden mellom bremsebanda. Hvis ikke dette er problemet, kan du prøve å lufte bremsene. Først h.bakhjul, så v.bakhjul - h.forhjul og til slutt v.forhjul, hvis jeg ikke husker helt feil. Dette er gratis, så jeg ville prøvd det først:) Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Ble tøff med felgene:D nå må det senkes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Aha, skjønte det nu.. Skal bytte klosser og skive framme samt handbrekkwirean så lufte æ bremsan og prøve å justere trommlan i samme slengen.. Så e det bare å krysse fingran å håpe det e fiksa.. Wirean kommer uansett ikke før på fredag, "Så jeg kan bare slappe av, det vil jo aller helst gå bra" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Mulig det e æ som e treg, men æ klare ikke finne ut kossn man justere bremsebånda så dem kommer lengre utover mot trommeln.. Kan noen forklare? : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Mulig det e æ som e treg, men æ klare ikke finne ut kossn man justere bremsebånda så dem kommer lengre utover mot trommeln.. Kan noen forklare? : [/img] Denne skal trekkes nedover for og legge intil bremsebånda, det kan gjøres med trommlen på,igjennom bolt hullet med et spisst værktøy i hullet ved fjæra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Aha, det va så enkelt.. For et primitivt system :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ka dim er felgene? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 9x16 mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg