Gå til innhold

Opel kadett c 1.2 sedan 1977

Ranger emnet

zNiPeeR

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja :) hehe

å kult kor har du fått tak i det da? passer det på en 1.2 forstilling? ser ikkje heilt for meg på kor dem skal monteres akkurat nå:S

desse delene er vell kraftigere en dei delene på 1200?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kraftigere kuler ja... det er indre og ytre styrekule. også øvre og nedre opphengskule.. nå mangler jeg bare pollyforinger, nye bremser, 1.6 spindler,1.6stabstag, så er forstillingen ferdig:) den kommer på ca 7000.- å bygge:)

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kraftigere kuler ja... det er indre og ytre styrekule. også øvre og nedre opphengskule.. nå mangler jeg bare pollyforinger, nye bremser, 1.6 spindler,1.6stabstag, så er forstillingen ferdig:) den kommer på ca 7000.- å bygge:)

ok:) ja det er 1200 forstillinga du skal bygge om eg ikkje har fått med meg feil?

har lyst på dei delene som vist på bildet eg og:P vist du har lyst å fortelle meg kor du har fått tak i det da:P har en 1200 forstilling ekstra eg vil bygge om til 1600/gte og

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 1200 jah.. bestilt di fra tyskland.. ikke jeg for jeg kan ikke med ebay. men svogeren min fixa d for meg

ok:) men dei kulene er noe man må ha for å bygge om til 16/20? forstilling for å få forstillinga godkjent? så det

hjelper ikke med fks bare forsterknigs kitt å sveise på?:S

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel ver heldige å klare å godkjenne det uten.. må haq 1.6 stabstag vertfall.. det er tykkere på 1.6 osv.. jeg bytter alt pga at det er en grunn til at di har brukt kraftigere på di med større motor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel ver heldige å klare å godkjenne det uten.. må haq 1.6 stabstag vertfall.. det er tykkere på 1.6 osv.. jeg bytter alt pga at det er en grunn til at di har brukt kraftigere på di med større motor...

åja:) eg ska ha kadetten på eu kontroll igjen før april...men han kompisn min som godkjente den sist ska gjør det igjen så eg kan bare slappe helt av..:P eneste so kansje ikkje e helt lovli på bilen e vell at eg har bare fjerna blinklysa på framskjermene egentli...hadde kansje fått en mangle på det om eg sku godkjent den på ett verksted hos andre folk...men men

men det e vell sånn at fks når man skal bytte motor og understell så må man inn å vise bilen på biltilsynet eller holder med eu kontroll bare?

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vise til biltilsynet når du skal godkjenne større motor. Må vel og søke om det først.

jah va det eg tenkte...hehe

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hei igjen.. da er opphengskulene og styrekulene på vei til norge.. har fått fatt i 1.6 stabstag og spindler.. må bare få lønn så blir de sendt fra danmark.. etterpå blir det bestillig av foringer til forstillingen.. blir ikke mye bilder før alle delene er i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.. da er opphengskulene og styrekulene på vei til norge.. har fått fatt i 1.6 stabstag og spindler.. må bare få lønn så blir de sendt fra danmark.. etterpå blir det bestillig av foringer til forstillingen.. blir ikke mye bilder før alle delene er i hus...

Se det! Er det OnkelOpel du har handla med eller?

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider