Gå til innhold

Opel kadett c 1.2 sedan 1977

Ranger emnet

zNiPeeR

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er kulene i hus... weee... har solgt astraen til søsteren min;) så nå kan jeg se etter ny bil.. hehhehe... må jo ha 3 med skilt... hehehe...

hehe blir bra det:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg fått tilbake astraen med motorras:) så nå må jeg vurdere om jeg gidder å bytte motor igjen på den.. kjøpte den med gåen motor for 1år siden.:) vannpumpa knakk i dag.. tror ikke ventilene er så fine lenger..

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..har du lagd nye dørplater bak? kor tjukk e platen og kordan tenkte du å feste den? bare kjøre på med karosseriskruer inni metallet elelrnoe? tenkte å bygge nye plater skjønne du...og hive i nye 8" pluss en 5"mellomtone og kansje....

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... nei er ikke nye.. lagte d av den tynneste kryssfineren også satt jeg på noen små lekter for avstiving.. passer inne i det orginale sporet også selvborrende skruer:) skal lage nye.. er ikke helt fornøyd.. kappingen kunne vert bedre

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... nei er ikke nye.. lagte d av den tynneste kryssfineren også satt jeg på noen små lekter for avstiving.. passer inne i det orginale sporet også selvborrende skruer:) skal lage nye.. er ikke helt fornøyd.. kappingen kunne vert bedre

åja men da so.. har 8" i orginalplatene bare at dem e kappa til ekstra plater utenpå ser ikkje fint ut so skal lage noen 12mm i mdf kansje....og bare borre i:S skranglingen gjør meg gal så derfor kjører jeg med ett kosteskafte som eg har kappa til og bare pressa mellom begge plater for å avstive og minske skranglinga hahaha

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor høgt fra kanalene på kadetten din er det i cm ned til bakken på flat vei ca? hadde du giddet å måle nett? skal ha lavprofil sjøl og no har eg vinterdekk som e 175/70/13.....regna me bilen blir litt lavere når eg får lavprofil:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Sitter å vurderar 60/60 senk. Men litt usikker angåande subbing' date=' er ikkje plaga av farsdumpar som er satt opp av Vegvesenet, men av "innebygde" fartsdumpar...[/quote']

innebygde fartsdumpar? hehe ka du mener?:P muligens eg skal hente noen kadett deler i elverum etter den 17...og senkefjære...muligens dei e 40 eller 60 men trur det e utan tuv papir...men har tenkt på å hive på 40mm senkefjøre bak og da...jaja...

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider