Gjest Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hei Til min store overraskelse, så kom jeg ut på parkeringsplassen i dag og så at bilen min hadde hatt innrudd. Jeg parkerte den der klokka 4 på morran i dag, og skulle kjøre bilen klokka halv 2 på dagen. Alle verdisaker, basskasse, forsterker, hattehøytalere, iPod, spiller osv var borte. Det er mora mi som har fiksa forsikring til meg, men jeg tror ikke jeg har brann og tyveriforsikring. Det var åpenbare merker på døra etter brekkjern eller noe sånt og bagasjeluka var også tatt opp. Går det ann å få igjen noe etter dette her, med tanke på at det faktisk er småskader på bilen? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Så lenge du bare har ansvar får du nada av forsikringsselskapet.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonSveia Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Jess.. korrekt som lavamakt sier. Du må ha en delkasko som også dekker innbrudd, herverk etc.. Ansvar dekker kun andre kjøretøy og personskader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg