nnnneh Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10623574&sid=xz16abcFHPmU460167 Ikke la dere friste. Dette er et VRAK! Edit: Vi skulle kjøpe den og var veldig gira på prosjekt, men vi grein hele veien hjem... Kan anbefale deg å kjøpe den om du har tenkt å bruke noen år på å pusse den opp og noen hundre tusen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hahaha. Jeg var også å så på denne bilen. Var sikker på at jeg kom til å kjøpe den etter telefonsamtaler med den gamle dama som skulle selge den. Det er den styggeste og jævligste bilen jeg har sett på lenge. Hvordan denne kunne ha blitt godkjent er for meg et mysterium. Girkassen virket fin, dog:p ...og det skulle være nye vinterdekk med. Jeg ville ikke hatt bilen om jeg hadde fått den. edit: veien fra hyen og til huset der hun bodde var også den værste jeg har sett på lenge. Det skulle visst komme en fra gjøvik å se på den også. Håper han ombestemte seg. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 fortell fortell! :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Fikk dere tatt noen bilder :D ? Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Jeg ble fortalt at bilen hadde "litt rust på hjulbuene, men ingen hull". Jeg fannt masse hull spesielt på ene dørstokken. Ellers bar bilen preg av å være ustellt både innvendig og utvendig. Det var en del plasser hvor det tydeligvis hadd vært klattet på noe greier (sikkert for å dekke over bulker eller rust). Bilen var en gang en slags beige, men nå var den stort sett grå/rustbrun/gul/grønn(det vokste en slags mose på den tror jeg). Interiøret var av den brune/beige typen med delskinnsstoler. Det var inngrodd i skitt og så ikke ut. Framstolene hadde skikkelig fæle setetrekk i blå/rosa hårete utførelse og begge stolene var såpass nedsittet at man egentlig satt på stolramma. Ikke spesielt behagelig. Dørtrekket på høyre side hang bare å slang da plata rett å slett hadde morkna helt bort. Morsomste var bagasjelokket som var som ett knekkebrød med lakk på. Jeg måtte ta tak i begge sider for å dra det opp, hadde jeg dradd bare på den ene sida tror jeg jammen det kunne gått i oppløsning. Kunne bøye det som leire. Angrer på at jeg ikke tok bilder. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 hahaha, dere kan ikke gå opp igjen å ta bilder da? si damen ville se bilen elns. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Tok to ferjer og brukte 6 timer på å finne ut at bilen var ubrukelig. Noen som bor nærmere får dra dit å ta bilder:p Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Tok to ferjer og brukte 6 timer på å finne ut at bilen var ubrukelig. Noen som bor nærmere får dra dit å ta bilder:p hahaha.. kanskje man kan få hun damen til å få ut bilder? hun må da ha noen nieser/nevøer som kan ordne det.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 og så til DEN prisen da... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 norge er ett av få land man noen ganger klarer å selge søppel som gull Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2førr Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Tok to ferjer og brukte 6 timer på å finne ut at bilen var ubrukelig. Noen som bor nærmere får dra dit å ta bilder:p faen så kjipt å ta den lange veien å så viser det seg at det bare er ugler i mosen av en bil.. Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Vet ikke med ugler, men det var mose:) Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2førr Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 skal ikke se vekk ifra at det hadde dukket opp noen ugler og kråker baki den vognen der, hørte ikke verre ut hehe Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hadde jeg bedre ugangspunkt? :hammer :roll: :roll: Vi må ta vare på våres 242 delv om det er litt jobb:volvopower: Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hei! R-Power, når jeg ser hva du har fått til tror jeg ikke jeg skal være redd for at min Bil ikke kan reddes, for det kan den:D Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg