alx81 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Pratet med biltilsynet og volvo/renault, det er ikke mulig å få bilen godkjent med bytte av motor mente de. Giveren på kassa kan jeg vel kanskje flytte over. Har lurt litt på den skadede volvoen. Må dra og få sett på den. Hvordan går det med prosjektet deres? Kommet noen lengre? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Kjøp den Volvoen, er ikke daglig du faller over delebiler. Ingen framgang i prosjektet, begynner på det neste helg. Satser på å bli ferdig i løpet av helgen og. Godkjenning burde gå bra, siden det er samme ccm, og bremsene er lik som GT Turbo som er godkjent for 120hk. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 du måste skriva ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅngt brev till biltilsynet där det står vad du har gjort med bilen eller så mådta kontakt med inportören av renault och få dom till att godkjänna ombyggdnaden Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 det er vel kanskje like greit å være stille om motorbytte til dem.. Si ifra hvordan det går med deres da, ålreit å komme i kontakt med likesinnede, ikke mange som skjønner hvorfor jeg koster penger på en r5... Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Vart på Østlandet är det du håller till? Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 holder til i østfold. 40min fra oslo du? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Elverum Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Fått solgt prosjektet ditt? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Nej är inte helt säker på vad jag ska göra.Var hos legen i fredags och han sa att handen såg bra ut så har jag tur kan jag börja skruva om 3 veckor.Lusten kom tillbaka lite mer då Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Det er bra, kan ikke selge en sånn bil. Er litt usikker på dette motorbytte mitt. tar så lang tid, har lyst å kjøre med bilen. Mangler bare en girkasse som virker, så kan jeg få den på veien. Vet noen om en? Turbo kan jeg sette i senere en gang Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Vi har en kasse tilovers etter motorbyttet som funker toppers. GTE kasse Spørsmålet er bare hvordan få den til Østlandet på en billig måte, vist du er interessert i den Men ville seriøst bare byttet motor med engang. Vet ikke hvor mye du har kjørt GTE, men det mangler power til de grader. Svingete vei er ok, men det er noe ekstra gøy med turbo :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Har hatt en gte før, sattte den på et lager for å ta vare på den. Så brant lageret opp... Fant en kasse i sverige til 500, men den må jo også sendes, og den må gjennom tollen. Hva skal du ha for din? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Aaa. trist, spesielt vist den GTE var strøken. Kjøp den i Sverige, er kjekt å ha en ekstra kasse for våres del. 500kr høres "ok" ut, så vist du sliter veldig med å få tak i, så går den for det pluss frakt Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Den var rusten under, men ellers bra. Satte den bort for å ta rusten senere. Var ikke forsikret heller.. uflaks. Har sendt mail til han i sverige om han vil sende den. Prøve å få den sendt ti strømstad. så får jeg ta en kvotetur dit.. Skal prøve å legge ut bilder av min under tråden du lagde Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg