Gå til innhold

Knepping ved svinging

Ranger emnet


Nightfly

Anbefalte innlegg

Hurra! :P Kommer opp ett slikt fint rødt utropstegn titt og ofte når jeg kjører i hull/dumper og,men bare da.Blir borte igjen etterpå.. Lurer på hvordan jeg skal få funnet ut hva dette er og rettet på det billigst mulig.Har kjørt med det sykt lenge nå,men begynnt som sagt å slite villt med gummi på siden med knepping så funnet ut at gummi ikke er gratis i lengden heller.. + skummelt kjøre med blankt dekk :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det utropsegnet kan jo være lavt nivå på bremsevæska... fyll etter litt og se om det blir borte. Hjullager vil lage en mere konstant summelyd. en firehjulskontroll varierer fælt i pris ettersom hvor du tar det. Tror ikke det er mange som tar under 1000,- lenger... Der jeg jobber tar vi 1000+moms dvs 1250,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hos Østli Servicesenter på Elverum jeg. Hovedsaklig Volvo og Renault verksted, men tar også de fleste andre merker. (var snakk på de skulle øke prisen på firehjulskontroll,men tror ikke det har skjedd enda, blir vel i såfall 1250+moms)

Men om du har et verksted i nærheten, eller kjenner en mekaniker,så be dem/han høre å lyden. Kjenner lett igjen drivledd-lyden når man har hørt den en gang eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Skal fylle etter å se om det hjelper! :) Hvor jobber du forresten? 1250kr hørtes ikke så ille ut det.Må finne ut hva den kneppelyden er først for så og ta firehjulskontroll etterpå.Litt småmotbydelig på rattet nå for tiden :(

 

du som bor i dala,dra innom østmo verkstedet(dag & natt)eller audi verkstedet som holder til i de gamle stabbur lokalene,begge driver jo stort sett bare med vw og audi.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår