Prikken Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hoi. Er en stolt eier av en Golf IV. Har slengt på div "lett" styling, men er på jakt etter en frontleppe....noen som kan gi meg noen råd hvor dette kan oppdrives og evt pris?? Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 4-motion frontleppa? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Det finnes mange typer front lepper til Golf IV, det kommer liksom litt an på hvilken stil du skal ha. Jeg skal montere ny til våren. Skal kjøpe den som Sniper her på forumet har på sin. Syntes den er fin, samtidig som den er diskre. Det er en orginal VW del som ikke koster mer en 700-900 kr om jeg ikke husker feil. Den ble levert orginal til Golf/Bora V6 4-Motion. Bilder av Sniper sin bil finnes i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17510 Ellers så finnes det mange andre alternativer. Sjekk Golf IV forumet på Vwvortex . Der er det bilder av det meste som er å oppdrive til Golf IV. Og til slutt: Sleng inn noen bilder av bilen din da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Det er nok 4-Motion leppa som jeg har sett på ja. Takk for tipset. Har tatt flere bilder men de kommer senere :D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 og her et til Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hvis jeg hadde hatt Golf i stedet for Bora så hadde alternativene vært; enten den som jeg nevnte over og som du hadde sett på eller: 25" Anniversery GTi Leppe (Orginal VW) R32 Frontfanger (Orginal VW) Bora front med Votex Fanger!!!:D Fin bil du har forresten! Ville nok bytet til hvite sideblinkers og rød/hvite baklys hvis jeg var deg, men det er jo en smaksak! Må få postet noen bilder av min også, men når jeg forminsker dem i det programmet som jeg har på maskinen så blir det så elendig kvalitet! hmmm må finne ut av det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by boramannen Fin bil du har forresten! Ville nok bytet til hvite sideblinkers og rød/hvite baklys hvis jeg var deg, men det er jo en smaksak! få vekk feriekula også....... :D Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hæhæhæhæh feriekule.....lol Den er fjernet for en stund siden. Har akkuat bestilt meg frontleppe (4-motion). Skal hente den etterpå.....780 kr...Hvite blinkere og nye baklykter kommer når mølla har flytta ut av lommeboka. Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Prikken Har akkuat bestilt meg frontleppe (4-motion). Skal hente den etterpå.....780 kr... Hææææ ?!?! Uten å vurdere Bora front !?!;) Nei, bare kødder. Det kommer til å bli bra. Jeg gidder ikke gjøre det på min før til sommeren igjen. Har tenkt å lakkere den, og da vil jeg ikke begynne med å utsette den for ploging med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hvor mye koster en R32 fanger? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by VW4 Hvor mye koster en R32 fanger? Hva den koster det vet jeg ikke, men hvis du går inn på linken under, så er det bilder av hele den nye R-line serien til VW. Den omfatter R32 front støtfanger, nye sideskjørt, nytt hekkskjørt, interiør detaljer( ratt/girkule/pedaler/matter), senkesett og felger. Mye pent!! http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekte/r_line.htm Delenummeret til R32 fangeren er ihvertfall: JNV 807 051 Ring Møller og hør om de har tenkt å ta inn R - Line serien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Prikken Hæhæhæhæh feriekule.....lol Den er fjernet for en stund siden. Har akkuat bestilt meg frontleppe (4-motion). Skal hente den etterpå.....780 kr...Hvite blinkere og nye baklykter kommer når mølla har flytta ut av lommeboka. Hvorfor ikke sånn frontleppe som jeg har..? Vetta faen hva den heter.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 ai, den var smooth :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by CivicVTEC Hvorfor ikke sånn frontleppe som jeg har..? Vetta faen hva den heter.. Hehe.. Liker den du har, men jeg har aldri sett den før. Syntes først den lignet veldig på 25" anni leppa, men det er ikke den. Aner ikke hvilket merke det er jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by boramannen Liker den du har, men jeg har aldri sett den før. Syntes først den lignet veldig på 25" anni leppa, men det er ikke den. Aner ikke hvilket merke det er jeg..... Vet ikke navnet, men ble levert med det originalt.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg