Gå til innhold

Frontleppe!!

Ranger emnet

Prikken

Anbefalte innlegg

Det finnes mange typer front lepper til Golf IV, det kommer liksom litt an på hvilken stil du skal ha. Jeg skal montere ny til våren. Skal kjøpe den som Sniper her på forumet har på sin. Syntes den er fin, samtidig som den er diskre. Det er en orginal VW del som ikke koster mer en 700-900 kr om jeg ikke husker feil. Den ble levert orginal til Golf/Bora V6 4-Motion. Bilder av Sniper sin bil finnes i denne tråden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17510

Ellers så finnes det mange andre alternativer. Sjekk Golf IV forumet på Vwvortex . Der er det bilder av det meste som er å oppdrive til Golf IV.

Og til slutt: Sleng inn noen bilder av bilen din da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt Golf i stedet for Bora så hadde alternativene vært; enten den som jeg nevnte over og som du hadde sett på eller:

25" Anniversery GTi Leppe (Orginal VW)

R32 Frontfanger (Orginal VW)

Bora front med Votex Fanger!!!:D

Fin bil du har forresten! Ville nok bytet til hvite sideblinkers og rød/hvite baklys hvis jeg var deg, men det er jo en smaksak!

Må få postet noen bilder av min også, men når jeg forminsker dem i det programmet som jeg har på maskinen så blir det så elendig kvalitet! hmmm må finne ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Fin bil du har forresten! Ville nok bytet til hvite sideblinkers og rød/hvite baklys hvis jeg var deg, men det er jo en smaksak!

få vekk feriekula også....... :D

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæhæhæh feriekule.....lol Den er fjernet for en stund siden.

Har akkuat bestilt meg frontleppe (4-motion). Skal hente den etterpå.....780 kr...Hvite blinkere og nye baklykter kommer når mølla har flytta ut av lommeboka.

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Prikken

Har akkuat bestilt meg frontleppe (4-motion). Skal hente den etterpå.....780 kr...

Hææææ ?!?! Uten å vurdere Bora front !?!;)

Nei, bare kødder. Det kommer til å bli bra. Jeg gidder ikke gjøre det på min før til sommeren igjen. Har tenkt å lakkere den, og da vil jeg ikke begynne med å utsette den for ploging med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Hvor mye koster en R32 fanger?

Hva den koster det vet jeg ikke, men hvis du går inn på linken under, så er det bilder av hele den nye R-line serien til VW. Den omfatter R32 front støtfanger, nye sideskjørt, nytt hekkskjørt, interiør detaljer( ratt/girkule/pedaler/matter), senkesett og felger. Mye pent!!

http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekte/r_line.htm

Delenummeret til R32 fangeren er ihvertfall: JNV 807 051

Ring Møller og hør om de har tenkt å ta inn R - Line serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Prikken

Hæhæhæhæh feriekule.....lol Den er fjernet for en stund siden.

Har akkuat bestilt meg frontleppe (4-motion). Skal hente den etterpå.....780 kr...Hvite blinkere og nye baklykter kommer når mølla har flytta ut av lommeboka.

Hvorfor ikke sånn frontleppe som jeg har..? Vetta faen hva den heter.. Hehe..

3988660_349691_1_1_409l_4.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by boramannen

Liker den du har, men jeg har aldri sett den før. Syntes først den lignet veldig på 25" anni leppa, men det er ikke den. Aner ikke hvilket merke det er jeg.....

Vet ikke navnet, men ble levert med det originalt..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider