pumpedyse Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by boramannen Ring Møller og hør om de har tenkt å ta inn R - Line serien! jeg har en del kontakter innen møllersystemet. de jeg har pratet med har aldri hørt om det før.... tviler på at dem kommer til og ta det inn. kansje det kan bestilles på forespørsel.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Ligner veldig paa leppa som kom paa jubileumsmodellen til VW. I USA solgte de foerst en Golf Jubileums utgave (337 GTI) og saa en VW Jubileums utgave (20th Anniversary GTI) . Bilene er ganske like og hadde samme leppe og sideskjoert. Burde vel kunne faa tak i denne i norge ogsaa. -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by pumpedyse jeg har en del kontakter innen møllersystemet. de jeg har pratet med har aldri hørt om det før.... Det var jo ingen bombe :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by boramannen Det var jo ingen bombe :( et annet eksempel er at jeg har prøvd og bestillt R32 ratt til bilen min men det er helt håpløst... må nok ta en tur til tyskland. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Trodde ikke det skulle være noe problem å bestille orginale deler så lenge man hadde delenummeret.... Ihvertfall ikke så lenge det er saker som er tilgjengelig på det tyske markedet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by boramannen Trodde ikke det skulle være noe problem å bestille orginale deler så lenge man hadde delenummeret.... Ihvertfall ikke så lenge det er saker som er tilgjengelig på det tyske markedet!!! det var det jeg trodde og men nei da. vet at til spesiele modeller så man dokumetere at man er eier før man får kjøpt deler... helt borte i natta..... uansett så koster det sikkert mye mindre i tyskland kontra i norge møller er dyre på enkelte deler. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg