Belia Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Har omregistrert fra vare til stasjonesvogn og lurer på hvordan den originalt skal se ut mht til bagasjeromsmatter og diverse. Som varebil hadde min en feit sponplate som jeg kappet av i kant med baksete. Dette kan da ikke være original løsning? Skal det ikke være noe velour-kledde plater som kan åpnes for å få tilgang til reservehjulet? Hva så med den svarte gummi-matta med kant som ligger oppå? Finnes det noe rullegardin/bagasjeroms-skjuler? Er dette noe å ha? Andre ting? Ønsker å få den så original der bak som mulig. Bjarte Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Det skal være stoffkledde plater som skal ligge over reservehjulet og opplangs bakseteryggen. Jeg har slikt liggende(grått). Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belia Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Det skal være stoffkledde plater som skal ligge over reservehjulet og opplangs bakseteryggen.Jeg har slikt liggende(grått). Du har PM. Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg