Gå til innhold

Div. løse ledninger 740TIC ??

Ranger emnet

volvo145

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte meg mettopp en 86 740 TIC bilen er grei den , bærer selvfølgelig preg av 20 års bruk MEN hvorfor er det sånn at folk altid absolutt må sette på strømtyver , kappe ledninger og teipe endene og i det hele tatt bare rote i ledningene??

Sånn var det med den forige 740en jeg hadde og .

Jaja , nok om det, har ryddet opp i noe av det i dag, men lurer på et par ting.

Uansett hva jeg setter lysbryteren på så lyser både nærlys og park lys, kan det vere bryteren??

Noen som har et tips?

Og hva er disse til?

Volvo740TICstv001-2.jpg

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men ikke når jeg har bryteren på park lys(da lyser også nærlysene).

jaja tror jeg har funnet ut at det er feil bryter som står der.

Tror de løse ledningene jeg tok bilde av er til grøfte lysene , ser de har koblet dem direkte til en bryter og tatt vekk det orginale..

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de der er ikke til grøftissene, det er bare en ledning på en rund plugg.. på lysbryteren har du 3 hakk, hakk 1 er kjørelys, da lyser det "sterkt" der parklysa står, på neste hakk er det parklys, da er det et sjittent/gulbrunt lys fra parklysa, på neste hakk er det nærlys..

de ledningene der er helt sikker til et eller annet ekstra utstyr eller noe.. er samma ledningsnette i alle sammen, så alt ligger klart for allt utstyr, bare småtteri som må endres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider