Gå til innhold

cerwin-vega

Ranger emnet

kimopee

Anbefalte innlegg

Jeg har en CV Stroker PRO 15 i bilen sammen med ei Orion 2500D monoblokk. Er veldig fornøyd men leter etter større amp nå:)

Har selv hørt på 2x12" nye V-Max på en Solid Audio 2500 amp å det trykka veldig bra i en Opel Astra st.vogn:)

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en CV Stroker PRO 15 i bilen sammen med ei Orion 2500D monoblokk. Er veldig fornøyd men leter etter større amp nå:)

Har selv hørt på 2x12" nye V-Max på en Solid Audio 2500 amp å det trykka veldig bra i en Opel Astra st.vogn:)

Denne skulle du hatt

IMG_0670.jpg

Den blåste et RE Audio XXX12 element på et par sekunder!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
hei.

jeg har fått helt dilla på cerwin-vega v-max 12''. satt i bilen til en kompis å den subben trøkka helt for jævelig. men hvor får jeg dem billige og hvor får jeg tak i masse cerwin-vega høytalere som 6x9 kompsett og alt det der. skriv her a.

takker på forhond alle svar

du kan jo kjøpe de i sverige.. det har masse på lager.

ellers har jeg en kasse med 2 nye vmax 12 til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veit at det er mye som er bra. men er litt sånn cerwin.vega gutt. en kompis hare som anlegg inne i stua. det trøkker sinnsykt der også. men har lyst på fult focal anlegg også. men det er dyrt igjen.

ere noen her som veit ossen forsterker jeg må ha på de 2 cerwin-vega v-max 12. helst cerwin-vega forsterker. de subbera er på 600w så hadde vert bra med en forsterker som drar 2x600w

hei!! du trenger ikke ha en forsterker på 600x2 får å dra de..

kjøp deg en monoblock som holder 600 w rms, mtx thunder er en ok serie, har det sammme sjøl å det fungerer bra, å den er testet at den gir 600 w rms..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
hei hi-fi lasse. veit ikke om det har noe betydening. men har byggd kasse til 6x9era. hva har dette sånn ca og si på 6x9era fra cerwin-vega. bedre eller dårligere lyd. skal ha 2 i kasse og 2 uten kasse.

Hvis du har laget kasser på 40 liter+, så vil de nok spille bedre enn i hatthylla feks, men hvis du har noe særlig mindre kasser, så vil ikke elementene klare å spille de laveste frekvensene like bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider