Utking Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Tenkte å bestille et luftfilter til golfen min. (1.6l) men lurte på om noen av dere hadde noe erfaring med hva somer best av piperX eller k&n? Har hørt av en del folk at k&n er litt oppskrytt og at piperX er best, men hva synes dere?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Har null erfaring med den andre, men K&N er jo meget anerkjent, og ville nok selv gått for det. Dette mest pga. det ikke krever innsmørning med olje for å fungere. Det som skjer med denne oljen er at den blir sugd inn og legger seg på luftmengdemåleren, som igjen går til helvette. :) Gå K&N du så er du sikker :) Selv har jeg greenfilter og er kun så som så fornøyd Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Gode filter begge 2 da, har brukt begge deler før på biler, K&N er da som sagt annerkjent, det er jo originalen, men koster ofte endel mer enn de andre, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Trodde K&N trengte å smøres inn med olje jeg? har også hørt om at man får mer lyd av piperX. Men vet ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Trodde K&N trengte å smøres inn med olje jeg? har også hørt om at man får mer lyd av piperX. Men vet ikke jeg. jege rakkurat montert på K&N koni filter på min 1.6. det måtte ikke smøres bare sette rett på. velig enkelt.. lyden ble oxo veldig bra.. hører at det ikke er orginalt under panseret og det er jo mye av meningen.. :D hadde jeg vært deg ville jeg gått for K&N. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 K&N, Green og PiperX er alle gode produsenter av filtre. så vidt jeg veit skal både K&N og Green filtre smøres for å kunne fungere riktig. den "olja" man trekker inn i filteret lager en statisk film. Man skal ikke overdrive her, skal bare være en tynn film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbra Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Noken som veit om gode og ikkje minst billige steder å få tak i slikt på? -nettsider o.l. Siter VW Golf IV GTI Exclusive 1999 BMW 520 (lånebil) 1991 VW Golf III GTI 2.0 8v 1996 (vrak) VW Golf III GL 1.8 1994 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg