NM-Performance Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hei.... noen som har gjordt dette? Har en 2001mod v40 1.8l! Om det blir aktuelt, blir det hel delebil. Og bare smekke ned hele forstillinga og bytte over! Men er det ting som er ulikt på disse to bilene som IKKE passer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 jeg driver nå med konvertering fra 1.8 til 2. turbo selv og har lest diverse forum og pløyd meg gjennom haynes boka om dette , og har kommet fram til at i teorien så skal konvertering til turbo motor ikke være noe problem enten 2. turbo eller t4 .. Jeg prata med en mekaniker på volvo som sa at det skal gå ... eneste som han sa var at jeg skulle sjekke om kontakten til hjernen er lik på begge bil , og sirup som jeg er har jeg ennå ikke fått sjekket om mine v40'r har samme kontakt .. men alle x40 fas1 er har samme bremse skiver 1,6 til t4 i 98 gjorde de en oppgradering til større skiver som gjaldt alle modeller , samme for fase 2 så langt jeg har skjønt som sagt alle bilene er lagd likt .. i min relê boks er alle koblinger til turbo , ekstra vifte på radiator osv osv ... jeg er bare midt i flytte prosjekt akkurat nå og jobber mye med å starte konvertering Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg