Gå til innhold

street meet 15 september i drammen

Ranger emnet

nicolai

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...

Jeg lurer på hvorfor dere velger å ha streetmeet på en søndag??

Søndagskvelden er stille og folk skal på jobben dagen etter og legger seg tidlig osv. Lett å få klager på herjing. Hvorfor ikke heller velge en fredag, eller lørdag, når det er masse liv på byen, og politiet har masse annet å tenke på?? Da kan også treffet vare lenger fordi folk ikke trenger å stresse med å komme seg hjem i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor dere velger å ha streetmeet på en søndag??

Søndagskvelden er stille og folk skal på jobben dagen etter og legger seg tidlig osv. Lett å få klager på herjing. Hvorfor ikke heller velge en fredag, eller lørdag, når det er masse liv på byen, og politiet har masse annet å tenke på?? Da kan også treffet vare lenger fordi folk ikke trenger å stresse med å komme seg hjem i seng.

Søndag har de aller fleste fri, i motsetning til fredag og lørdag som mange fortsatt jobber både tidlig og sent.

Skal ikke være noen herjing på dette streetmeet'et, så det blir ikke noe problem. Og at det arrangeres på dagtid gjør det hele litt bedre for naboer.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd 15 september er på en lørdag,ellers så skulle jeg kommet en tur med smarten,men jobben må gå forran treff..

Jeg anbefaler å bruke søndager som treff dag.Kbg gatebilklubb har hatt to treff på lørdag en på søndag..Og søndagen er den mest suksess fulle dagen å ha treff på..Garantert.!!!

Vi kommer kun til å arrangere treff på søndager fremover..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider