Gå til innhold

Forza 2 . Big Event . Check it out:)

Ranger emnet

Nabbi

Anbefalte innlegg

*When you are out of controll, you are in controll*

Nå de siste dagene har vi hatt randoms meet på nettet, som mange kanskje har sett på tidligere tråder så er det mange tøffe bilder etc

.

Vi har også hatt mange hjelpsomme folk , for eks Momo, Rsquattro, disse 2 har hjulpet mange å meg selv inkludert for å bli en bedre drifter.

Det er ikke bare dem, hele gjengen som jeg har spilt med har vært med å ha det koselig.

Momo har vært flink til å arrangere treff å det har vært drit gøy, for å si det på godt norsk.

Men nå tenkte jeg å arrangere en Stor event med forskjellige ting, tenkte det var på tide.

Events:

Breisladd:

Breisladden kommer til å foregå på 3 forskjellige steder, for å kvalifesere folk, skal ikke avsløre for mye men: Maple valley,Tsukuba Long->Short.

Det kommer også til å bli stilt i forskjellige klasser vis de andre ønsker det.

Jeg vet at noen har B-klasse , så om den personen vil konkurre mot en A>S klasse i drift er helt opp til den personen.

På Drift kommer 5-6 stk stille opp på banen, så kommer Jeg å den andre dommerern å stelle oss opp 2 steder i svingen , å dømme etter hva vi mener.

De andre drifterene må stå å se på til den ene er ferdig,

altså 1 og 1.

Vis vi er 6stk så fjerner vi 2 å 2.

Første Runde: 6 stk 2 må ut.

Andre: 4 stk 2 må ut.

Siste Runde: 2 stk. 1 Vinner.

Den andre blir den værste , finalen blir kanskje delt opp spørs hvordan de 2 gjør det.

Det blir 2 svinger som skal bli gjort på Finalen for å gjøre det helt klart hvem som blir Drift King.

Dragracing: Det skal foregå på langstrekka på Nurburging, der skal jeg og kanskje dommer nr 2 stelle oss i enden å dere skal ta kappløp, Vi skal ha fear kamper der. S vs S , U vs U , B Vs B etc. Tar med alle klassenene som vil bli med.

Vi viser dere hvor dere skal begynne, og forteller dere når.

Driftcontroll: Det blir delt opp i 2 deler.

Dette blir en test for å se hvor mye kontroll du har. Mer blir ikke sagt om denne før dagen.

4x4 Drift:

4x4 Breisladden blir delt opp på 3 baner.

Jeg ville ta med mest mulig forskjellige svinger, blir mye av det samme som rwd.

Men det ser vi.

Team Drift:

Du skjønner vel helt sikkert hva det er, da skal 2 stykker gå sammen å ta driften sammen.

Så dommerene skal prøve seg på slutten

( Ingen poeng for dommererne )

Poengen blir satt som:

Perfekt,Grei,sånn halveis, ikke helt bra.

Lurer på om vi skal ta med bonus poeng også.

Om vi er usikkre på hvem som vant ser vi på hvem som lagde mest røyk, hvem som lå best i svingen.

Warmup:

Vi kommer også til ha warmup på Alle banene untagen den siste kvalifiseringen.

Det vil si. Du kan ta 3 prøve runder ( som ikke teller ) Å øve på svingen/banen for å gjøre deg klar.

Litt Ekstra info:

Jeg trukke noen trenger dette , men vis du ikke vet hvem bil du burde velge, ossen spec, hva du burde gjøre er det bare å spørre.Har en del specs å velge i.

Tid å dag:

Torsdag Vis det passer rundt 18.00 ( Kan forandre for å få det til å passe alle )

Påmeldte: Dere må skrive Gamtetagen deres.

Dommer:

Praf3x

..... < Hadde vært nice om Momo ble med;)

Deltagere:

.........

.........

.........

.........

.........

.........

Jeg prøver å få litt action å så vi kan prøve oss ut å ha en utrolig tøff dag, så et lite krav. Når du har meldt deg på å kommer, ikke gå etter 20 min. Det ødelegger for de som ikke fikk plass. Men jeg skal lage en liten liste til de som ikke fikk mulighet til å bli med.

Så vis en må gå, at han kan ta over.

Vis du detter ut, prøv å gi beskjed et eller annet sted. Vi gir deg ca 4 min. Det vil si at du har god tid til å komme deg inn igjen. Ikke bare stikk si heller fra:)

Untitled-1.jpg

Hope i See you All. Rember write your Gametags to join. Only 6 people + 1 more Judge, hopefully Momo ;). Cheers All

Ps: Need more info? My GT: Praf3x - :)

<-'VåtSokk'->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempekult tiltak da :D

Bra at andre også tar på seg litt ansvar, hehe.

Skulle gjerne vært dommer nr 2, men Xboxen min døde i går!

Så jeg må få tilsendt eske også få ny.. Kanskje ikke rart at den kvelda, er så rotete rundt den at jeg hadde dekka til alle luftehulla, hehe :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Members:

Mikeyknows

Wheelsman

Hansien

Hoccy

collixxx

1 Plass igjen

1 Plass til Dommer også.

Husk Kl 18.00

Vis noen har problemer med å connecte . Koble xboxen ledingen inn i "boksen" også kalt modemet/bredbåndsboksen. Rutere har noe firewalls.

<-'VåtSokk'->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ha sagt det på forhånd, Har problemer med å connect andre folk når jeg skal spille forza over live (NAT = Restricted/) Og nettleverandøren er på ferie og det er kun han som kan forandre det av totalt 7 stk. WEEE, men muligens vi bytter nettleverandør da nettet er sjukt treig og ustabilt. Så jeg lover ikke at jeg blir med, men får jeg connecta så er jeg med ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider