Nabbi Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 ehhe ok. Du kan prøve å sette tpn rett inn i modemet. Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Dommer trengs kvikt:o . Kanke dømme alene Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 litt vanskelig å gjøre da ruteren står 3 etasjer over meg :( fikk connecta :D Men las nå at det skulle være dragrace, og sett den ene dommeren på slutten og den andre på starten Dommeren som står ved starten er "gatelysa" Han setter bilen i revers og bremser Først så går reversen av og når bremselysa går av er det rock'n'roll Så får man i det minste en fair start =) Må ta en pizza ut av ovnen nå lukter jeg, kommer straks tilbake, så ikke start uten meg :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Takk for en hyggelig kveld, til tross for litt mic-problemer i starten. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg fikk ikke connecta! :( Jeg vil gjerne skrense med dere, men da må jeg se å få fikset linjen her. Jævla brannmur. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Siden praf3x enda ikke har lansert resultatlista så får jeg prøve så godt jeg kan (rett meg vist jeg tar feil!) Dragrace, klasse U 1. Ohmega OMC (Audi RS6) 2. Hoccy (1969 Fairlady Z) 3. Wheelsmann (Golf R32) 4. Hansien (merche gullwing) Dragrace, klasse S 1. Hansien (Golf mk2) 2. Hoccy (Tommy Kaira M20b) 3. Wheelsmann (Husker ikke) 4. Ohmega OMC (Skyline R32) Dragrace, Hansien VS Praf3x 1.Hansien (Golf mk2) 2.Praf3x (Lamborgini Diablo GT) Drifting, Klasse Any 1. Hansien (Toyota trueno ae86) 2. Hoccy (Mazda rx7 aka SilviaKiller + Porsche 914) 3. Ohmega OMC (Honda civic vti) 4. Wheelsmann (Silvia s14) Oppsummering Dragracinga var ikke så kjempespennendes, synes da jeg. Strekka var altfor lang når man kjørte med U bilene Nestegang så burde man bruke Black Mamba (?) vist jeg ikke husker helt feil. den har en passe lang strekke å dragge på Driftinga derimot var artig fra start til slutt da vi lå likt så å si hele tiden. Vi hadde en og en "Driftestrekke" der den dårligste driften førte til at du tapte konkuransa. Og desverre så dreit alle seg ut med at de snurra. en etter en. Det ble dømt inenn kategorier som; Mest røyk, Beste sladd/drift, Høyseste fart, mest vinkel og etc.. Finaleheatet var ekstremt nervepirrendes da både jeg og hoccy presterte på å snurre på så i si samme sted på selve finalesvingen/strekka. Derfor ble det en ekstra rsving/strekke på oss to siden dommerne ikke klarte å bestemme seg for hvem som skulle vinne. Desverre så snurra Hoccy ganske tidlig etter som jeg forstod så da var det bare å holde en helt grei drift for å ha seieren i boks. (Synd at du snurra, du ga meg seieren for lett. Men lykke til neste gang) Det negative i dette treffet: Praf3x sin mic funka ikke i starten, noe som førte til at vi måtte vente en liten stund før vi fikk starta. Men der er sånt som skjer :) Uansett, det var en artig konkuranse og ser frem til flere slike treff (Eventuelt jeg lager en konk selv en gang) TAKK FOR EN HYGGELIG KVELD FOLKENS!:thumb (Beklager at jeg ikke tok bilder av dere to andre ( Wheelsmann og praf3x ) av den grunn jeg ikke lagra replay Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 beklager jeg ikke møtte møtte lå på sykehuset for å fikse en knukket hånd edit skriveleif Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 NAT`en min er strict, og jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse dette uten å kjøpe ny router! :P Anyone? Kjekt dere fikk avviklet treffet da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Siden praf3x enda ikke har lansert resultatlista så får jeg prøve så godt jeg kan(rett meg vist jeg tar feil!) Dragrace, klasse U 1. Ohmega OMC (Audi RS6) 2. Hoccy (1969 Fairlady Z) 3. Wheelsmann (Golf R32) 4. Hansien (merche gullwing) Dragrace, klasse S 1. Hansien (Golf mk2) 2. Hoccy (Tommy Kaira M20b) 3. Wheelsmann (Husker ikke) 4. Ohmega OMC (Skyline R32) Dragrace, Hansien VS Praf3x 1.Hansien (Golf mk2) 2.Praf3x (Lamborgini Diablo GT) Drifting, Klasse Any 1. Hansien (Toyota trueno ae86) 2. Hoccy (Mazda rx7 aka SilviaKiller + Porsche 914) 3. Ohmega OMC (Honda civic vti) 4. Wheelsmann (Silvia s14) Litt update på biler. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hehe sorry for at jeg ikke har fått skrevet. Men nettet datt ned å jeg var på Jobb til halv 3. Sorry=p Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Men bra gjort hansien. Ser rektig ut;) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Colli, Koble direkte inn i modemet. Det jeg gjør Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hva ble foresten premien, Praf3x? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det ble 2 billige biler. Lille fettern min har kjøpt noen dritt biler . Så jeg hadde bare 100.000 Men skal prøve å mekke bedre premier neste gang. Ble 2x Subaruer Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Det er ikke så farlig om det er noe dyrt vettu. Så lenge det faktisk ER premie så er det morsomt, det blir jo litt morsommere å vinne da. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg