Andreas3625 Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hei. jeg har kanskje tenkt å kjøpe meg en porsche. enten 924 eller 944. men jeg lurer på om forsikringa er dyr på de bilene. gjerne noen tall, skal ha delkasko og dette blir min første bil. Hørte at 924 egentlig var ganske billig å forsikre. er dette sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hei Andreas! En telefon til et forsikringsselskap tar maks 5 minutter og du får svarene du er på jakt etter. Det er mange variabler som påvirker forsikringspremien. Bosted, parkeringsforhold, kjørelengde og ikke minst alder på forsikringstakeren. Det overveldende flertall av PCN medlemmer har fått overlegent best pris hos IF. De andre selskapene kan være dobbelt så dyre, eller verre. Noen forsikrer ikke P-biler i det hele tatt. Poster du spørsmålet ditt til porscheklubbens diskusjonssider vil du få en del konkrete priseksempler, men den eneste måten å få den prisen du må betale er å ta en ringerunde til forsikringsselskapene. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon-Kristian Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 er du under 24 så glem if.. av meg skulle de ha 99000 for å forsikre min 924.. så min er forsikert hos gjensidige for litt over 7000.. jeg skreiv ikke feil øverst om noen tror det eller blir sjokkert av prisen det sår faktisk 99000(nittinitusen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Ca 9000 i året, 16 000km kjørelengde. (924). Delkasko. 20%, gjensidige, er 20år. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg