Gå til innhold

1987 VW Caddy 1,6 Diesel. bilde!

Ranger emnet

Orkdalingen

Anbefalte innlegg

lenge slikket etter en caddy, og endelig fant jeg en som ikke var så veldig mye rust på. det er litt, men ikke så veldig mye at det gjør så mye. men er kommer en liten historie...

Han jeg kjøpte caddyen av hadde IKKE peiling, men trodde det. Da jeg kjøpte den var frontruta knust, fordi han hadde gjort en forsøk på å få ut ruta med skruhjærn, noe som da endte i at ruta sprakk.han hadde da tapet ruta fast med brun pakketape, og den har igjen stått i et varmt skur... så den var jo godt klistret til karosseriet da vi reiv tapen av.

Han sa også at han hadde vært å sjekket pris på ruta, og fått en pris på 6000kr(!!) for bare ruta, og så skulle de ha 2000kr(!!) for å montere den... noe som ikke er sannsynlig med mindre ruta er full av diamanter..

Han hadde også demontert fronten på den, for han hadde såå store planer.

Jeg gikk igang med en gang å få bilen sammen, så det bare var å registrer den.

Registreringa var et kapittel for se selv. Bilen stod fortsatt på den første eieren som hadde bile fra den var ny av, og det hadde vært en eier i mellom meg og han jeg kjøpte den av, så jeg fikk tak i nummer til han hadde den først, og ble bare vidre sendt til han som kjøpte den av eier nr1. han måtte da skrive ei ny salgsmelding mellom seg og eier nr 1. noe som igjen gikk bra. og bilen ble tilslutt registrert på min far.

planer for bilen er å få tatt over de rustflekkene som ikke er helt bra og sparkle opp det som trengs.

få på noe senk fram, samt lakkere den. Fargene er alt bestemt, men holdes hemmelig fram til bilen igjen ruller ut på veien i ny drakt.

Det skal være skikkelig rællystuk på bilen, så den skal være orginial blod høy bak, men veldig lav fram. skal se om jeg får til noe skikkelig breie bakhjul på den, da det ser litt bedre ut.

Slenger med et bilde av "flekken"

Caddyn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider