Fjellvang Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Pen bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 ville ikke senka fjørskålene var jeg deg, er ikke så mye å gå på at det gjør noe der fremme.. men kjøpt et sett korte 240 dempere heller (bilstein sprint) har det selv på min, kun forran nå, men fikk hentelapp på bakdemperne i dag. har kappa 2runder på senkefjørene, har alikevel forspenn på fjøra, bak tror jeg nesten demperne blir FOR korte, men det finner jeg utav i morgen kveld eller fredag.. *bak var de 35-40mm kortere enn korte 740 dempere, nesten 8cm iforrhold til orginal(ifølge pedersens) forram kan du se selv, det utgjør faktiskt en hel del! alt du trenger er en distansering mellom mutteren og demperen lesjö minus to runder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 fin bil, gjorde seg med senking. var du på steinkjer i dag i ca. 13-14? Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannie Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Var nok ikke det nei, står fortsatt uten skilter. Den har vært uten skilter så lenge at de har blitt makulert, skal bestille nye imorgen tenker jeg. Men ang. senking, senker fjærskålene slik at jeg ska slippe å kappe fjærene, slik at da holder alt til teknisk kontroll uten å måtte skifte fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 det var rart. så en helt lik en i dag. så ut som det var samme felger som din å:confused: Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg