eliassen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 var å rota rundt på låven til farfar her om dagen, og der, blant mye skrot som gubben har spart på fant jeg en sort Thule takboks. kjekt tenkte jeg. jeg har jo en sort -06 modell Vectra. den passer jo på bilen min. så jeg spurte om jeg kunne ta den. "har jeg en slik en", svarte farfar. og vips, så var den min. men til saken. ALLE har vel sett en nybil som har det beskyttelseslaget på seg når de ankommer butikken, slik så takboksen ut. jeg begynte med en vask og tørk. tok en lakkrens. Deep Crystal paint Cleaner polerte med MG Tech Wax. og jaggu ble den blankere enn bil som jeg polerte for 2 mnd siden. Takboksen var ikke til å kjenne igjen, er som ny. Men aller skjønner jo at jeg ikke kan ha halv blank bil en skinnende krone på taket. nei, bilen tas til helgen. full shine. MEGUIARS MÅ VÆRE DET BESTE Å BRUKE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Bilder er et must i en tråd som denne. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 sorry. det tenkte jeg ikke på. var så ivrig etter å se hva det ble av farge og glans. blir vanskelig å få ett før bilde, men kan få ordnet ett etter bilde imorgen. det regner og begynner å bli mørkt ute. skal husek før og etter bilder av bilen som tas til helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Bare å møkke den til igjen da!!!! du har ikke noe valg.... he he Går nok bra med etter bilder også. Høres bra ut med en farfar som holder "oversikt" over hva han har. Gå å si du fant en koffert med penger i, og se hvordan han reagerer da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg