Gå til innhold

Hjelp! motor-ras for 2 gang.hva kan være feil?

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kan jo være at den lille fjuskinga han kjente var pga for lite bensin...?er jo chippa også så da holder kanskje ikke orginal pumpe..er jo ikke pumpe til turbomotor som står på,men den som er orginalt på bilen.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være mer enn bra nokk med vanlig bensin pumpe. hadde 280hk og 430nm i min FK med orginalt GLT bensinsystem.

Har erfart att pluggene har skylda av mye fjusking. V70R pluggene funker kanon. Det er ikke det att du har byttet om kontaktene under oppstart som har skylda nei.

Tror jeg ville sjekket olje systemet. Har knekt en M-råde i en orginal B21A jeg pga att oljen koket. så det går ann. Men har veldig vanskelig for å tro att motoren har blitt kjørt pent hele levetiden. For de rådene tåler mye.

Hvis du er nervøs for å prøve så kan du prøve med en standard B230F blokk og topp.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp..er kompisen min som plages.bare hører litt rundt her på forumet for han :) må jo nesten ha noe med begge motorene og gjøre da siden det samme har skjedd på begge.kanskje kjølinga til olja er noe galt med.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være mer enn bra nokk med vanlig bensin pumpe. hadde 280hk og 430nm i min FK med orginalt GLT bensinsystem.

Har erfart att pluggene har skylda av mye fjusking. V70R pluggene funker kanon. Det er ikke det att du har byttet om kontaktene under oppstart som har skylda nei.

Tror jeg ville sjekket olje systemet. Har knekt en M-råde i en orginal B21A jeg pga att oljen koket. så det går ann. Men har veldig vanskelig for å tro att motoren har blitt kjørt pent hele levetiden. For de rådene tåler mye.

Hvis du er nervøs for å prøve så kan du prøve med en standard B230F blokk og topp.

GLT er jo mekanisk sprut, og dermed mye kraftigere pumpe enn en vanlig F-motor har.

Men den skal holde en liten stund den også.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider