Mondeo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Det går ikke så fort.., men så blir det heller ikke så bra Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Det er bedre å finne ut at det ikke går, enn å ikke finne ut at det gikk. Ikke tro du er noe, vit at du er noe. Livet i seg selv er farlig (en risiko)... (Når noen syns hverdagslige ting blir farlige) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 old enough to pee,old enough for me.... neida..uff.eekkkelt..Lev livet mens man kan! enkelt og veldig greit! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fy faen å jeg lo!!!! den var jo bare rå da men ja ekkel :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ære så nøye, så lenge du ikke får spruten i øye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 dør mann så dør mann. haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 ække verre enn det! :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Alt går tel hælvete inntel d motsatte e bevist.. Koffør vær full når du kan vær dritings? Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Kjør som du har stælt 'an! "Drive like you stole it!" Passe det ikke, så få det til å passe :D :hellothere: Ser bilen jalla ut? Sett et EyeCandy racing merke på den å si at det er deres skyld. (beklager at jeg bruke Eyecandy som eksempel. :P) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Det du ikke dør av gjør deg sterkere. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Sandwich? Mvh Nææh, no shit Sherlock.. -------- Veni Vidi Vici fungerer også bra.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hvorfor være vanskelig når man ved en enkel håndvending være komplett umulig? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dont take life too serious.. You'll never escape it Alive anyway. Egentlig så er jeg så fri at jeg ikke har et motto engang :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 går det så går det, går det ikke så går det over life is short play nude... lever etter begge:) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 haha, mange gode her ja :P har glist godt av flere av dem ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 fryktelig mye bra her! spes den her: Det er bedre å finne ut at det ikke går, enn å ikke finne ut at det gikk. går selv etter : "same old shit, diffrent day, you'll never escape it anyway" Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg