_Evje_ Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Velger å sitere en eldre, kjent, motorsportperson: Racing is life. Anything before, or after is just waiting. Ellers må jeg nok si at livsmottoet mitt er: "Jeg ser ikke problemer, kun løsninger" Evig optimist :D Da vil nok ikke vi komme godt overens, for jeg er evig pessimist. For jeg ser bare problemer, og ingen løsninger :P Har ikke noe annet livsmotto enn at jeg tar ting som det kommer, hvis det er noe motto :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Spinn eller forsvinn! "Kunnskap får du ved å gjøre ting du ikke er kompetent til" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 -Det er bedre med en pikk i rompa, en ei fitte på dataen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 "Bedre å være pessimist en optimist, man blir nesten altid positivt overrasket" Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg