Jonaldo Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kjøpte meg en Chrysler France 180 i går. God bil men utrolig kjedelig å se på..... Hadde tenkt å gå over rust og greier + hobbylakkere den. Tenkte banger-stil hadde kledd denne bilen:) Felger, lakk, dekaler. Alt som ikke omfatter altfor mye arbeid i real-life. Alle forslag mottas med takk. Noe sånt liksom: Her er lik bil som min: Bildet er lite, men ikke lett å finne bilder av denne bilen gitt.... Kan jo prøve å få tatt noen av min i morgen hvis dette blir for smått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det blir veldig lite ja :/ Ta bilder av din bil du, viss du har kjangs. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Her er et par bilder med grei størrelse på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg