Gå til innhold

KristianG: Prosjekt Stormgrå!

Ranger emnet

KristianG

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja, må vel ha med mamma da, siden det er umulig for meg å få lappen tidligere enn 17. september.

Uansett, i dag har jeg faktisk prøvd meg på rustfiks og lakkering. Var noen rustbobler nederst på døra så de pusset jeg bort så godt jeg kunne, grunnet, lakket og hadde på klarlakk. Fargeforskjell ble det litt av, men det er i hvert fall bedre enn rust! :D

Lakkerte grillen også, den ble fin!

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg lakkerte i går, og la meg til å sove har jeg som jeg skrev til Eiriksmil msn tidligere i dag, fått blod på tann. Hvorfor ikke lakkere hele bilen? Tornadorød, med svart tak, speil, grillriller, vr6-leppe og den saken nederst på bakfangeren. Hva tror dere?

Rødfargen jeg vil ha tor jeg heter "tornadorot"

000_004.jpg

og svart er det vel bare å velge en svartfarge. Den skal jo helst være veldig svart da.. :) Hva tror dere? Høres det gjennomførbart ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal prøve å få gjort det. Kan dessverre ikke love noe godt resultat. Prøver meg litt frem. Skal kjøpe grunning og fyller i langfriminuttet i dag. :)

Lurer litt på hvordan jeg skal feste blink- og tåkelys i det hullet som er nederst på fangeren, men finner sikkert på en løsning. Er i hvert fall ikke et problem jeg må tenke på nå, tar det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Felger-1.jpg

Da har jeg kjøpt gamlefelgene til borabora her på forumet! Vurderer å faktisk pusse de opp før jeg setter de på bilen min da de er litt kantkjørte. Noen ide om hvordan jeg kan gjøre dette for å best resultat? Er det f.eks mulig å dreie ned en liten millimeter og pusse resten? Lakkering vil jeg tro blir i gunmetal, om ikke helt hvit igjen, da?

Er forresten en annen pakke på vei i posten nå, hva det er får dere bare vente og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt noen bilder av fangermodifikasjonen også:

Fanger.jpg

VR6-leppe.jpg

Bakfanger.jpg

Er første gang jeg sparkler i hele mitt liv, så det det er buer blir det nok litt ekstra pussing. Skal straks på jobben å fortsette videre med sparkling og pussing. All tekstur på bilen blir fjernet, inkludert sidelistene, som jeg ikke er sikker på hvordan man tar av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg jaggu lei av sparkel!!! Han tosken (mener jeg) som solgte den sparkelen til meg skulle fått lov å komme å pusse dette selv. Jeg mente, da jeg snakket med han, at de ville vært mye bedre å bruke füller, og så heller spraye flere strøk. Men neida, "er best å sparkle, får finest resultat, da.." og hvem klarer å sparkle perfekte overganger når det er buer både utover og innover?

Dobbeltæsj, jaja, er vel ikke noen som vil donere deres front- og bakfanger til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider