Gå til innhold

eldre amerikanske volvo 200 delebiler i norge?

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

Noen som har noen bekjennte eller vet om noen skraphandlere i norge hvor dem har noen eldre amerikanske 240 til salgs i deler?

Trenger et amerikansk speedometer til 264a mi altså med Miles pr hour.

1263015-bilde2-p1010139.jpg

samt en usa frontfanger til små usa skilt.

242-0000.jpg

Finner en del deler på ebay, men saken blir en del lettere dersom noen i norge eller sverige har delene istedet

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedo er jo såpass liten del at det er vel like greit å handle på ebay som noe annet sted?

er så pes med all betaling til usa. tar så lang tid og er så mange på ebay som kun vil bruke paypal. Kan ikke registrere meg der da jeg kun har ungdoms-visa enda.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har et speedo fra før, kan du bytte over platen, såfremt du er nevenyttig!

ps. USA fangeren, der kan du vel få tak i bare gummien løs kanskje? Vet ikke om det går å løsne den, uten å herpe?

den er løs ja så det greieste og enkleste er for meg å bare få tak i disse to gummiklossene seperat ja. Men hvor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er løs ja så det greieste og enkleste er for meg å bare få tak i disse to gummiklossene seperat ja. Men hvor :)

Hør med høggere, evnt lag deg en konto på http://forums.turbobricks.com

Kan godt være noen i USA vil ha feks. eurolys og dere kan ordne en slags byttehandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med høggere, evnt lag deg en konto på http://forums.turbobricks.com

Kan godt være noen i USA vil ha feks. eurolys og dere kan ordne en slags byttehandel.

har prøvd før men til syvende og sist blir det bare noe surr. hvertfall sist. men hvis det ikke er noen som har noen bekjennte her på forumet eller noe så får jeg vel prøve atter ei gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider