Gå til innhold

Tyskimport, koble om til automatisk kjørelys?

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

Hmm, rart.. Jeg har 1.8T, mener det også var på 1,6 ihvertfall.. Rart hvis bensinpumpa bare starter på noen av modellene.. Ble litt usikker nå.. :rolleyes: hehe

Skal ikke være påstålig her. Veit den starter på 1,6 litern til en jeg kjenner. Min gjør ikke det. Bilen fungerer hvertfall :D

Hvor får jeg kjøpt denne kabelen? Må nesten skaffe meg dette programmet!

Det selges hvetfall legalt her: http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=VAGCOM

Litt i dyreste laget kanskje iforhold til ebay :)

Er ihvertfall KEY-USB interfacet som brukes på MK4'ene. Evt da KEY-COM om man er så heldig å ha et klenodium av en maskin som har seriell port ;)

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har vært og koblet litt her, satte i ny ledning i nr 3 og 6, koblet så sammen ledning 3 med 4, og 6 med 13/14.

Men, så skulle jeg trekke ut de to ledningene men fant ingen som stemte overens med beskrivelsen. Det skulle være en svar/rød og en svart/grønn. Jeg har vel en som er svart/rød, en tykk en på plass nr.1 hvis jeg ikke husker feil. Men ingen sort og grønn, nærmeste var en som er lysegrå og grønn på plass 17 eller no sånn..

Kunne selvsagt prøvd meg frem men orka ikke.. :P Noen som vet plass nr på de to ledningene jeg skal trekke ut?

Har forresten fått automatisk parklys slik det er koblet nå, så det går fremover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to ledningene du skal trekke ut er oppe i blinklysbryteren... Tar av øvre del av bekledningen bak rattet for å komme til...

Aha, da var det ikke rart jeg ikke fant. :hammer

Skal prøve titte på det i ettermiddag! Har ikke tatt noen bilder enda nei, skal se om jeg får fikset noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider