RS2 Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 ikke på rattet fordi det har jeg ikke men hvor mye den skal svinge da viss du er med på hva jeg mener :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Da har jeg fått Spillet :D Skal hjem å hente Playstation nå så jeg kan få spillt litt :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Hvis du har GT3 og sliter litt med det, så kan jeg tipse om at når du gjennomfører single race på professional (relativt enkelt) så vinner du 10 millioner credits som du kan overføre til vanlig GT3 :) [/b] Hvordan overfører man credits da? Må en ha 2 minnekort? Fortell, fortell...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Originally posted by Viking Hvordan overfører man credits da? Må en ha 2 minnekort? Fortell, fortell...... Du trenger bare ett minnekort som du har GT3 apec og GT3 concept save games på. Noen som har klart hele concept enda? Sjøl klarer jeg ikke gull på rallybanene :( (men har vunnet alt annet, inkl. alle løpene i ACE) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Originally posted by raboc Du trenger bare ett minnekort som du har GT3 apec og GT3 concept save games på. Noen som har klart hele concept enda? Sjøl klarer jeg ikke gull på rallybanene :( (men har vunnet alt annet, inkl. alle løpene i ACE) Åssen får du ace moden? Vant 'alt' men hakke rota meg til å finne den moden... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Originally posted by marius Åssen får du ace moden? Vant 'alt' men hakke rota meg til å finne den moden... Når du har vunnet gull i alle løpene så kan du få Ace ved å trykke L1 + R1 i menyen hvor du velger vanskelighetsgrad for løp. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg