herr_kjær Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 hei, jeg skal snart ta og matte ned og sparkle bilen før lakkering...noen som kan hjelpe meg med å forklare litt grundig åssen jeg skal gå frem? hva slags pussepapir? hva slag sparkel? også har jeg noen stygge bulker i sideskjermene etter å ha subba borti autovernet i 80. noen som har link til en tråd hvor de har god forklaring på åssen man går frem og får beste resultatet? kan legge inn bilder av skjermene ved etterspørsel;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Det liger vel 3 tråder styky her på lakk siden... Leser du gjennom de... Så tror jeg du har en vis ide... Men .. Tror du som mange andre bør vurdere om du har kunskap, verktøy, og kroner til å gjennomføre dette...?? :hellothere: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg