beemerworld Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 skal kaste ut g laderen min til fordel for turbo... er det noen som vet hva slags eksos manifold som passer på toppen min? passer den fra noen vanlig TD, TDK, eller TDI?? og hva slags turbo det er plass til nedi der? (ser for meg att det ikke er plass til stort mer enn en T3! Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Vil anbefale en skikkelig turbo manifold, de er ikke så dyre lenger. T3 60 er vel ca passe, eller GT28RS. Vanskeligste på Passat er vel downpipe, da det er veldig trangt rund syncro systemet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg