Gå til innhold

effektanlegg til 240

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har 2,5" du kan kjøpe av meg.

700kroner, men det mangler lyddemperen bak, men lyddemperen før kardang er der fortsatt.

Den må du kjøpe for 400kroner på PerHagen feks samt en overgang fra 2" (etter katalysatoren) til 2,5". Hvis du vil ha katalysatoren da. Men da må eksosanlegget kappes rett før katalysatoren slik at den forblir.

Bor selv litt utenfor kristiansand

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JT får du kjøpt hos http://www.pedersens-racing.no , er vel på 3079kr + frakt. Simmons ruster en del, men 700kr for efefktanlegg hos morgis er jo "ok" pris. Du må regne med ca 500+-100kr for den potten som mangler, avhengig av hvor god potte du vil ha.

skjøtemuffe er vel ca. 60kr+-10kr, stigovergang tro rjeg koster nærmere 100kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Hva med å kjøpe 2,5"kat?

hvis du mener å kjøpe 2.5" katalysator i tillegg, så er dette høyst aktuelt:) tror den eller ei eller anna lydpotte er gåen. siden det kome sånne lange hår ut av potta. trodde non hadde stappa en parykk inn i der. LINK? har bare funnet det på amerikanske sider til nå.

DaButcher: jeg har jo fint lite peiling på dette her med effektanlegg jeg da. så jeg er ikek sikker på hvilken potte som mangler jeg.

Morgis: det effektanlegget vil gå igjennom en EU-kontroll til sommeren, så lenge jeg kjøper den manglende delen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min med b230k motor gikk bedre etter jeg monterte JT anlegget, merket ikke noe på draget. men fikk opp 4-5km/t mer fart på enkelte strekk:P

Raffinering har den påvirkningen at man føler at en bil som bråker mer går fortere.

Det var feks. testet 240 med automat vs. 240 med manuell.

Manuell-bilen føltes raskere ut, men den med automat var raskest.

Motor og gir var tatt fra amcar (v8) og de som testet var http://www.jagsthatrun.com

Til en vanlig sugemotor, er ikke 240 sitt eksosanlegg så fryktelig ille dimmensjonert. Det er andre faktorer som begrenser mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider