mazdaturbo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hei noen som kan fortelle meg hvem firma som gjør jobben best og billigst med å forlenge mellomaksel for bruk med gerag 265? Er en 242 det er snakk om. Eller er det andre mulige løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Må vel ha en aksel som du korter inn.. Jeg brukte fra 740 med m47 kasse (syns jeg å huske) hvertfall den med trearmet medbringer på som passer rett på hardykoblinga.. skal ligge en link her ett sted med guide på hvordan montere 265 i 240 og jada jeg vet det er mange som ikke liker hardykobling der ute! men på sinterlamell uten demping så kan det være greit å ha noe som tar av litt for kreftene når man tar løst.. holder fint for 450hk. sikkert noen som ikke er enig der også.. :) Unicardang er et firma som gjør sånt.. men enhver med litt kunnskap, dreiebenk og et sveiseapparat kan få til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 de som plent ikke vil ha hardykobling, kan jo bare bruke hardy plata som "spacer" da, med bolter rett igjennom hele hardy koblinga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hamar bremseservice kan hjelpe deg. Prisene har vært ca 20% lavere enn GKN UniCardan i Oslo de gangene jeg har spurt. Ellers er det vel noe som heter mellomakselservice ell.no et sted? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 de som plent ikke vil ha hardykobling, kan jo bare bruke hardy plata som "spacer" da, med bolter rett igjennom hele hardy koblinga tror ikke jeg ville hatt bolter gjennom hele hardykoblinga medbringer kasse mot medbringer aksel,noe sier meg det hadde blitt litt mere ustabilt enn tenkt.. og man hadde fortsatt hatt en mjuk kobling.. da hadde jeg heller gått for alu. spacer med gjengehull på hver side og ikke gjennomgående bolter.. eller rett og slett bytta medbringer og fått tak i aksel med rund 4-bolta medbringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.