Ja__9 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hei! har lagt opp kabler og ny forsterker i dag. phono kablene på ene siden og + ledning på andre siden av bilen. Problemet er at det piper noe helt enormt ettersom turtallet øker. kan det ha noe med spilleren å gjøre? alt skal være ok bakover, godt skjermet det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 99% en jordingsfeil.... og det kan godt hende det er i rca utgangene på spilleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Har samme problemet med etter jeg kobblet til forsterker bak. Det piper no fryktelig etter turtallet, hva skal jeg gjøre? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 søk litt i forumet a folkens.. er en million som har spurt før dere Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneurysm Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Mange som har problemet med å søke her pga reklame vindu! Plusskabelen, den ledningen fra batteriet, ligger fornærme signalkabelen, den fra spilleren! Ha disse lengst mulig fra hverandre! Om du har festet minuskabelen(jordingskabelen) til kasseriet på bilen, så få fjerna vekk mest mulig lakk før du fester den! Husk å ha like tykk jordingskabel som plusskabel! Siter Alfa Romeo 156 1,8 Ts - 2000 Alfa Romeo 164 2,0 Ts - 1992 (Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_thomas Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Er dynamostøy. Kan være som sagt før rca kabel kommer i kontakt med pluss kabel, ellr dårlig jord. Men kan oxo være rca kabel, viss du ikke har en dobbelt skjermet kabel så kan du prøve å bytte ut til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Signalkabelen er ikke i nærheten av strømkabelen, de ligger på vær sin side av bilen. Jeg har god jording både til forsterker og til det nye optima batteriet. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det du gjør er å jorde phonokabelen. Enten dra jord fra spilleren, eller fra karroseriet bak ved forsterkren! Ikkeno problem:partyon: Husk at du ikke må få jordledningen inn i den tappen i phonokabelen... Bare den rundingen rundt... Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 infested skrev: søk litt i forumet a folkens.. er en million som har spurt før dere bare til opplysning: Dere trenger ikke å klage for at vi ikke søker når det ikke går ann å søke pga reklamebannere som ligger over! btw så tror jeg kansje det er phono kabelen som er problemet, får prøve å skifte den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Ja__9 skrev: bare til opplysning: Dere trenger ikke å klage for at vi ikke søker når det ikke går ann å søke pga reklamebannere som ligger over! btw så tror jeg kansje det er phono kabelen som er problemet, får prøve å skifte den.. :) Høyreklikk på søk - og tykk åpne.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 volvo240racing skrev: Det du gjør er å jorde phonokabelen. Enten dra jord fra spilleren, eller fra karroseriet bak ved forsterkren! Ikkeno problem:partyon: Husk at du ikke må få jordledningen inn i den tappen i phonokabelen... Bare den rundingen rundt... Jeg har prøvd det....men da ble lyden bare værre :wonder: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimopee Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 hei kompisen min har hatt samme probleme. men der vare faktisk pluss kablen som lå litt intil karroseriet. sjekk plussen din. kan være en joringsfeil i forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 En kamerat av meg fikk det problemet der ved en så enkel feil som at strømkabel og phonokabel lå snurret ved inngangene til forsterkern. Når han ryddet opp i kablene ble lyden straks bort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Trekk jording og gjerne pluss til alle komponenter i anlegget fra samme plass. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Det du kan gjøre er å bare trekke en 1,5mm kabel fra - ledningen inn på cdspilleren, og inn sammen med - inn på høyttalerforsterkeren. Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg