Gå til innhold

Skal kjøpe anlegg (15-20k)

Ranger emnet

VillDyret

Anbefalte innlegg

Du hadde jo også satt opp en skjerm der med dvd-spiller?

Er skjermen noe du fortsatt vil ha ?

i så fall burde du jo kjøpe en headunit som også støtter dvd så du slipper å ha en løs en ved siden av!

Hvis ikke burde du legge de pengene i en god cd-spiller!

på de to du viste frem ser jeg den store forskjellen på utgangene. Den billigste har 2volt utganger, mens den som koster 1000 kroner mer har 4volt utganger. Bare det i seg selv er verdt pengene og BØR du prioritere. Akkuratt denne forskjellen vil ha mye å si for hva som kommer ut i høytalerene!

Spillere som er gode (og for oss vanlig "dødlige") pleier å ligge rundt 4-6.000. Du kan få veldig mye brukt som er billigere da!

Kan være en idé å titte seg om.

Hovedpoenget mitt er vel : skal du først bruke så mye penger på anlegg er headuniten den du virkelig ikke skal spare inn penger på.

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt peerless 5.25" og alpine 9855, kjøpte vel 1502 forsterker til frontsettet, dette spiller jævlig bra i seg selv, har aktiv sub i tillegg.

Kjøper 4501/7501(forsterker) og 9812(sub) http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=1840 på neste lønning, så kan si ifra om hvordan det trøkker da, men regner med at det er mer enn nok til mitt bruk.

Renault Mégane 1.6

DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5"

[X]Toyota Carina II

[X]Volvo 740 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å droppe skjerm/dvd og gå for en rå cd-spiller. Er 9855 en du kunne gått for, og kan man tilkoble en eksterm hard disk?

http://www.alpine-europe.com/index.php?id=cda-9855r

Alpine CDA-9855R er en bra spiller.

Den har inngang for mp3-spiller / iPod.

Ta deg en tur til Nor-Radio i Sandvika og snakk med dem om bilstereo. Jeg tror det kan være lurt.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert så kan jeg gi deg et godt tilbud på komplett rockford-anlegg.Får også tak i andre merker som f.eks focal,cadence,audioson,jbl,tinly etc. Jeg driver å åpner butikk i disse dager så kan gi deg noen bra tilbud!

Ta kontakt på david@bilaudio.no om du er interessert....

Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i oslo så er ikke eltek/dynabel så langt unna regner jeg med, dra dit og ta med den lista fra forrige side og spør om pris.

Jeg fikk en hyggelig pris på det jeg kjøpte iallefall.

Renault Mégane 1.6

DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5"

[X]Toyota Carina II

[X]Volvo 740 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider