zoom Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Nå har jeg nettopp kjøpt meg ny bruksbil :) Fikk den til en god pris, for det er litt småsaker som må fikses opp på den. Så skal i første omgang bare fikse alle småsaker og så få senket den.. Den er "litt" høy akkurat nå.. Første på lista blir å få ordnet forsikring og frontruta.. Også baklukelåsen. Uten den så er det vanskelig å få brukt det enorme bagasjerommet ;) Her er den: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 gralla=) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 seee der ja.. funnet ut at lupo er en rå bil du også:D hva slags motor er det på denne da? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Takk pxpolo :) Er nok bare en 1.0. Er litt uvant, gikk fra 600ccm R-sykkel til Lupo med 50 hk :P Men er morsom å kjøre selv om den ikke akkurat drar skinnet av pølsa.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Takk pxpolo :) Er nok bare en 1.0. Er litt uvant, gikk fra 600ccm R-sykkel til Lupo med 50 hk :P Men er morsom å kjøre selv om den ikke akkurat drar skinnet av pølsa.. hehehe.. da får du prøve min.. den er MORSOM asså! Men er litt ned tur å gå fra R sykkel til Lupo;) skjønner hva du mener:) men men.. Lupo is CLASS:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 hehehe.. da får du prøve min.. den er MORSOM asså! Men er litt ned tur å gå fra R sykkel til Lupo;) skjønner hva du mener:) men men.. Lupo is CLASS:P Hadde vært gøy å sammenligne litt ja, og sett litt nærmere på din.. Min er ikke så veldig spesiell enda men.. Har bare fått positive kommentarer på den, er jo en artig bil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hadde vært gøy å sammenligne litt ja, og sett litt nærmere på din.. Min er ikke så veldig spesiell enda men.. Har bare fått positive kommentarer på den, er jo en artig bil :) ja vi får møtes endag;)Må bare få min til å se litt bedre ut:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Min trenger nok litt TLC den og før den er klar for å vises frem.. Men var og bestilte et par smådeler på VW i går, noe av det måtte bestilles fra Tyskland så har det forhåpentligvis før helga.. Da blir det nye bilder :) Sitter og lurer litt på senk også.. Ser på ebay.de og der har de jo bare enten 40mm eller justerbart.. Og 40mm er for lite.. Men finner ikke noe jeg er helt fornøyd med der.. Noen som har linker til plasser med fornuftig senk? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Min trenger nok litt TLC den og før den er klar for å vises frem.. Men var og bestilte et par smådeler på VW i går, noe av det måtte bestilles fra Tyskland så har det forhåpentligvis før helga.. Da blir det nye bilder :) Sitter og lurer litt på senk også.. Ser på ebay.de og der har de jo bare enten 40mm eller justerbart.. Og 40mm er for lite.. Men finner ikke noe jeg er helt fornøyd med der.. Noen som har linker til plasser med fornuftig senk? jeg kjøpte mitt hos pit stop:) jeg fikk det for 4900 justerbar.. Det er Cobra:) Håper det er bra ass.. Nesten alle deler til Lupo må bestilles ifra tyskland.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 jeg kjøpte mitt hos pit stop:) jeg fikk det for 4900 justerbar.. Det er Cobra:) Håper det er bra ass.. Nesten alle deler til Lupo må bestilles ifra tyskland.. Lang leveringstid? Hadde egentlig tenkt til å finne meg et 60/60 eller 80/60-sett og slenge på Lupoen, men finner det veldig få steder.. Ser også på emblemfrie griller nå, desverre er de fleste jeg har funnet uten den halvmånen på panseret :( Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Lang leveringstid? Hadde egentlig tenkt til å finne meg et 60/60 eller 80/60-sett og slenge på Lupoen, men finner det veldig få steder.. Ser også på emblemfrie griller nå, desverre er de fleste jeg har funnet uten den halvmånen på panseret :( nei er ikke lang leveringstid asså.. ca en uke..:) du får bare sveise den halvmånen;) har en kompiss som gjør dette for en rimelig penge:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 nei er ikke lang leveringstid asså.. ca en uke..:) du får bare sveise den halvmånen;) har en kompiss som gjør dette for en rimelig penge:) Skal huske det til senere :) Blir nok ikke så mye sveising og lakking i første omgang, er endel småplukk å ordne.. Skal gå over den litt og montere noen småting i morra og polere den hvis været er ok.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Skal huske det til senere :) Blir nok ikke så mye sveising og lakking i første omgang, er endel småplukk å ordne.. Skal gå over den litt og montere noen småting i morra og polere den hvis været er ok.. såpass ja:) Hvordan utstyr er det på denne? Servo? el ruter? varmeseter? Tikker bilen din eller? min har begynt tikking veldig mye:S Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Har ikke så mye utstyr :( Er jo en ganske basismodell dette.. Men har popout ruter bak og airbag i setene :) Har en rar tikkelyd, høres ikke ut som ventiltikking, er ikke helt sikker på hva det er enda.. Mulig vannpumpe? Eneste forrige eier sa han ikke hadde bytta.. Ventilene dine som tikker? Har forresten fått gjort litt med bilen: (før/etter) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har ikke så mye utstyr :( Er jo en ganske basismodell dette..Men har popout ruter bak og airbag i setene :) Har en rar tikkelyd, høres ikke ut som ventiltikking, er ikke helt sikker på hva det er enda.. Mulig vannpumpe? Eneste forrige eier sa han ikke hadde bytta.. Ventilene dine som tikker? Har forresten fått gjort litt med bilen: (før/etter) nei er ikke ventilene heller tror jeg.. er sånn rar tikking på min også.. Bilen skal inn til vindusmotor bytte så da skulle dem sjekke opp hva det var.. Men det så jo veldig bra ut det du hadde gjort med bilen! ser VELDIG VELDIG strøken ut også:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg