zoom Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Fikk en mekaniker jeg kjenner til å høre på det, vannpumpa var døende og reima holdt neppe lenge den heller.. Tror jeg må ringe og snakke litt med selgern jeg siden jeg regner med han visste det her.. Takk :) Den er desverre ikke så strøken som bildene viser, men det hjelper på utseende å fikse sånne småting ja :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 morsomt! :) ser fin ut denne, ang. senk har jeg 35mm på min og angrer...har sett etter 60/60 men uten hell..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Finner 60/60 fjærer på ebay og hos BS-bildeler, men vanskeligere å finne komplett sett med dempere.. Må vel ha det og når man senker såpass.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Fikk en mekaniker jeg kjenner til å høre på det, vannpumpa var døende og reima holdt neppe lenge den heller.. Tror jeg må ringe og snakke litt med selgern jeg siden jeg regner med han visste det her.. Takk :) Den er desverre ikke så strøken som bildene viser, men det hjelper på utseende å fikse sånne småting ja :) dette er et vanlig problem på disse bilene.. Er ett helvete å bytte har jeg hørt.. Du får banke på døra hans og spørre om ca 7000kr tilbake:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Da er Lupoen friskmeldt igjen :) Vannpumpe og et løpehjul og viftereima er bytta, så nå bråker den ikke mer :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Da er Lupoen friskmeldt igjen :) Vannpumpe og et løpehjul og viftereima er bytta, så nå bråker den ikke mer :D :camper: :driving Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det har ikke skjedd så mye med Lupoen siden den havnet på veien igjen, mest fordi jeg har lite tid å bruke på den nå.. Men har sett meg ut senkesett (bestilles i løpet av uka) også er nok den emblemfrie grillen her snart også. Men en ting jeg lurer på, den knotten på siden av setet (for å komme til baksetet), hvordan fester jeg den? Jeg har prøvd å dytte den på , men den nekter å sitte fast. Skal den festes med et eller annet? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Da har jeg faktisk fått gjort litt med Lupoen idag :) Var på posten og hentet ny grill, og monterte: Var litt knot å montere siden jeg ikke tok av lista under lyktene, men det funka nå etterhvert.. Har ikke fått satt på den halvmånen til panseret, for den skal lakkes først.. Kommer bedre bilder når alt er fikset.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Da har jeg faktisk fått gjort litt med Lupoen idag :) Var på posten og hentet ny grill, og monterte: Var litt knot å montere siden jeg ikke tok av lista under lyktene, men det funka nå etterhvert.. Har ikke fått satt på den halvmånen til panseret, for den skal lakkes først.. Kommer bedre bilder når alt er fikset.. se her ja:) den halvmånen kan man sveise den eller? hvor mye kostet grillen og hvor bestillte du den ifra igjen? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Kjøpte på Ebay.de.. Halvmånen er i sort plast, så kunne sikker montert den sånn den er nå, men tror det blir bedre om jeg lakker den.. Samme fyren hadde halvmåne (og evt øyelokk) i stål som kunne sveises på, men tror jeg står over det i første omgang.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Har prøvd å koble litt mer på annlegget idag, men ser ikke ut som jeg får jordet forsterkeren skikkelig.. Har prøvd å koble i festet til setebeltet og sånt, men det blir bare ikke bra nok. Noen som har noen gode forslag? Fikk en artig del i posten og, skal prøve å få satt den inn i morgen.. Det kommer bilder da :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Har prøvd å koble litt mer på annlegget idag, men ser ikke ut som jeg får jordet forsterkeren skikkelig.. Har prøvd å koble i festet til setebeltet og sånt, men det blir bare ikke bra nok. Noen som har noen gode forslag? Fikk en artig del i posten og, skal prøve å få satt den inn i morgen.. Det kommer bilder da :) jeg bruker også bakre festet til belter, men du må pusse jævli godt rundt så det blir skikkelig kontaktflate til karosseri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 vannpumpa er et svakt punkt de bilene her, de ryker vel på en rundt 60 000 på alle sammen, pga produksjonsfeil, rotoren inne i vannpumpen er av plast så-11 blir fort slitt ut, hehe:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Koblet om anlegget helt jeg.. Ble desverre ingen bilder, fikk gjort masse, men lite som synes på utsiden.. Men nå er alle åtte høyttalerne koblet slik at de virker :D Ble grei lyd, og fikk skjult alle kalblene godt også.. Lett å jobbe med denne bilen :) Er rotoren fortsatt i plast? Fikk jo montert ny vannpumpe for en måned siden, håper en holder litt.. Selv om jeg neppe har bilen i 60000km til.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 vet ihvertfall at de uorg. ikke er i plast, men vet ikke om de org. er det eller ikke, de har sikkert fikset problemet=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg