Nismo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Er vel en slags "Happening" :) Er det noen som kan tenke seg å stille opp på en dugnad på Arctic Circle Raceway i løpet av denne måneden? Anlegget sliter litt med økonomien, og har dessverre ikke midler til å vedlikeholde banen. Dette fører blandt annet til mye grus og stein på banen når vi kjører her. Sommertreff går inn som økonomisk støtte her med en betydelig sum, og vi håper at noen lokale entusiaster kan være med å hjelpe til med litt arbeidskraft. Planen er å reparere områdene mellom bane og sandfeller. Her mangler det masse/jord flere steder samt at der det i utgangspunktet var gress, er det nå bare stein og grus. Arbeidet vil være å hjelpe til med å grave og planere masser med spade og lign. Det vil være maskiner som tar grovarbeidet. Er det noen som har tilgang til traktor, hjullaster, hjulgraver, hoppetusse og ellers annet utstyr til slikt arbeid og ønsker å hjelpe til er dette helt suverent. Ta gjerne kontakt med meg på morten@sommertreff.no Dato blir fastsatt senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hva med å ta det som en "klubbdugnad"? Jobbe noen timer og så kjøre en time eller tre på slutten av dagen/kvelden? Uansett et bra tiltak for anlegget. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kan tenke meg det vil bli 22-23 August at vi tar i et tak. ACR Klarte å skrape sammen noen kroner til dette også, så med hjelp fra bil- og mc-klubbene i nærområdet tror jeg vi skal få gjort mye. Rop ut hvis dere er interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 No can do desverre.. :| Varsle om det blir aktuelt på neste års vårtreff, så kanskje jeg kan skli nordover en dag tidligere :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kan tenke meg det vil bli 22-23 August at vi tar i et tak. ACR Klarte å skrape sammen noen kroner til dette også, så med hjelp fra bil- og mc-klubbene i nærområdet tror jeg vi skal få gjort mye. Rop ut hvis dere er interessert! Kommer vel til mo den 23 aug, så kan godt være med og jobbe litt da. kommer fra levanger så kan komme tidlig.. Har jo volvoen, mangler bare kraftuttak så kan koble noe utstyr på bilen;) Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg