Gå til innhold

Søker eiere av Audi A3 2005-

Ranger emnet

2fast4u86

Anbefalte innlegg

Har en sportback 2005 mod med 1.6. Den er ganske grei med tanke på at den ikke "drikke" så mye.

Synes ikke at det er så mye trøkk i den. Har kjørt andre biler med 1.6 som er kraftigere enn A3en, men den har jo bare 102hk. Kunne ha hatt flere Hk. Bilen drar ikke så veldig på 1 giret, men 3 giret derimot er ganske bra. Bilen min har nå rullet 12 000km, men ifølge folk fra Møller, så mener de at bilen bør rulle minst 20 000km før motoren vil være på sitt beste.

Jeg har opplevd noen små feil med bilen, ting som "knirking" på dørene foran, ulyder i bremsene bak. Men disse er garanti sak.

Ellers jeg er ganske fornøyd med bilen. Hadde du tenkt på en vanlig A3 eller Sportback?? Håper dette hjalp deg litt.

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen?

Ambiente, Sportback og S-line??? :S

Er det vanskelig å omforme en vanlig A3 til S-Line? Krever det mye arbeid?

Audi har to type A3, en vanlig dvs. 3 dørs og en sportback som er en 5 dørsutgave. Alle disse bilene har utstyrspakke som du kan kjøpe med bilen, enten Attraction, Ambiente eller Ambition.

S-line er sportsutgaven. Finnes s-line interiørpakke og eksteriørpakke. Du kan omforme en vanlig A3 til en s-line utvendig, men det koster mye penger. Du må blant annet kjøpe nye stotfanger foran og bak, takkantspoiler osv.

Har du lyst på en S-line utgave anbefales at du kjøper en bil med s-line, isteden for å gjøre den om. Sparer da tid, og penger.

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

hadde en 2004 1,6, som er stort sett samme bilen.

den var kjørt 60000 da jeg solgte den. hadde ikke en eneste feil på den bilen! motormessig syntes jeg at bilen gikk

godt nok om du er 1-2 i bilen, men har du full bil så merkes d Velldi godt.

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider