amorphis Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hei. Har en sierra 2.0L som eg sliter litt med.. Når motorn blir varm begynner bilen å fuske som bare faen og kveler seg til slutt, den går heilt fint på tomgang men problemet er når eg kjører. Det virker som om den ikkje får nok bensin... Eg har prøvd å blåst rein forgasseren og bytta hjernen etter eg fikk et tips om at det som kunne vere feilen. Etter eg bytta hjernen virka bilen heilt fint i 20 min, så vart den heilt "skadd" igjen.. så lure på om det er noe som gjør at det skjer en "feil" i hjernen eller noe... Noen som har peil på hva som er gale?? Setter pris på alle tips..:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Forgasseren på disse bilene har en tendens til å kødde, like greit å bytte til en god gammel weber med en gang... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg