Gå til innhold

Sierra 2.0L 1986

amorphis

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en sierra 2.0L som eg sliter litt med.. Når motorn blir varm begynner bilen å fuske som bare faen og kveler seg til slutt, den går heilt fint på tomgang men problemet er når eg kjører. Det virker som om den ikkje får nok bensin... Eg har prøvd å blåst rein forgasseren og bytta hjernen etter eg fikk et tips om at det som kunne vere feilen. Etter eg bytta hjernen virka bilen heilt fint i 20 min, så vart den heilt "skadd" igjen.. så lure på om det er noe som gjør at det skjer en "feil" i hjernen eller noe...

Noen som har peil på hva som er gale??

Setter pris på alle tips..:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår