El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jeg har ikke gjort så mye med innsug og utblås endaså jeg tenkte å starte med det første. Tenkte å montere et åpent konisk luftfiltrer. Har hørt at KD ikke skal være så bra og at K&N skal være bedre, men har også hørt mye tull med dette også, stemmer noe av det? Er det noen som kan anbefale bra luftfilter, det er heller ikke et minus hvis de ser tøff ut også og lager grom lyd. Hovedsaken er i hvertfall at det fungerer skikkelig. Funksjon framfor utseende. Noen som har erfaring med det som TSI selger? Merke osv. Det er filteret på dette bildet. http://www.tuning.no/Diverse_bilder...20filterkit.JPG Er det noen som har erfaring med Auto-Style Serien som f.eks caprizone selger? Autostyle - Dynamic - Blitz Style Jeg har ikke tenkt å kjøpe filterkit, bare filter med klemme. Luftslangen min er god nok og skulle det bli noe krøll, så kan jeg bare dra til en rørhandel. Det er i hvertfall biliigere. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg har filter.. 3"(toms) riktignok. S$B!&(Bdet kan hende du m$B!&(Bjukse litt.. Selger de for 300.- s$B!&(Bdet er vel verdt et fors$BL(B. Mvh. Marius Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Italiano power det er heller ikke et minus hvis de ser tøff ut også og lager grom lyd. Selv det beste filteret gjør ikke stort annet.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Tror det blir for enkelt å si, en motor med litt lungekapasitet i form av høyt turtall eller stort volum eller begge deler må ha masse luft, spesielt hvis den har høyt ladetrykk i tillegg, Men på en standard bil tror ikke jeg heller det skjer så mye, men grom lyd er ikke å forakte heller da :-), Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 "Jeg har ikke gjort så mye med innsug og utblås" Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Hersker Hans Tror det blir for enkelt å si, en motor med litt lungekapasitet i form av høyt turtall eller stort volum eller begge deler må ha masse luft, spesielt hvis den har høyt ladetrykk i tillegg, Men på en standard bil tror ikke jeg heller det skjer så mye, men grom lyd er ikke å forakte heller da :-), Var innom norhspeed for å sjekke filtere og høre litt om lysgass, sistnevnte er ikke aktuelt nå i hvertfall... Tilbake til filteret... spamspam Brede på Norhspeed mente at en vanlig bil ikke fikk mer enn ca 1 hk ekstra med et slikt filter, det var lyden som ble grommere... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 alt er relativt når det gjelder "vanlig bil"...med gamle motoren min i bmw`n.en 2.5 24v r6 fikk vi 8 hk når vi bremset før og etter.. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Ja, alt er relativt... Mente vel mesteparten, men det finnes alltid unntak... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Men i tillegg til grom lyd mEdere ikke glemme at det merkes godt pEbensinforbruket! Jeg har Bmw 325i. Gikk ned 2-3dl pEmila ved bykjøring.... Gjør godt i lommeboka det da. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Er det noen som har erfaring med Auto-Style Serien som f.eks caprizone selger? Autostyle - Dynamic - Blitz Style hei etter jeg fikk på dette filteret hev jeg det andre K&N filteret mitt. autostyle sitt var så mye bedre på alle plasser, både når det gjelder lyd og finish. anbefaler autostyle sine filter MYE! dette filteret står i min 320i E36. K&n filteret var så mye mindre og så bare dødt ut. autostyle sine filter et større, har mer crom og flott finish + det laget mye penere lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 btw prisen er heller ikke noe og klage over. alt fra 599 til rett over 1000,- alt etter størresle på filter/finish og tilbehør akkuratt nå så har jeg det filteret fra autostyle der det er et heatshield rundt filteret i carbon :) det er dette som koster over 1000,- lappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.