Ludo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 På V40'en min er det ett T ledd fremme i grillen som skal lede spylerveske fra pumpa og frem til viskerene på frontlyktene. Dette T leddet har ett lite hull som ser ut til å skulle være der fra fabrikken sin side, men all spylerveska renner ut der når jeg spyler.. Skal det være sånn eller er det noe galt her? Noen som har sett noe lignende på sin bil? Tenkte å kanskje ta vekk viskerene og i stedet legge opp til å bare ha spylerdyser der viskerene står monterte. Noen erfaringer eller delenummer? Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hadde samme problemet på 460'en jeg hadde før. All spylervesken kom ut av det hullet i T-leddet. Vet ikke hva som gjorde det. Kjøpte bare nytt T-ledd hos Volvo så funket alt fint igjen. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Heter vel trykkventil den tror jeg. Den blåser ut etterhvert,så er bare å bytte den. tror den koster rundt 20,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Takker for gode svar. Det virket ganske ulogisk å ha ett hull på T leddet, men hvis det er en trykkventil, så er gir jo alt mye mer mening med en gang. Skal bestille ny. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg