nuzzepuz Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 hvorfor ikke lage en msn tråd??!? vi bil interesserte er vel kanskje interesserte i å bli kjent med hverandre også ? hehe Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 volvoimre@hotmail.com er min i allefall :P Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 lepusbabe@hotmail.com er nå min da :P Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 anders_nordbo@hotmail.com :) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 danielhansen87@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 det er en tråd om det alerede.. men hva skal man med masse adresser til folk man ikke kjenner? Teit.. får ikke min! ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 det er en tråd om det alerede.. men hva skal man med masse adresser til folk man ikke kjenner? Teit.. får ikke min! ;o) ingen som vil ha den heller;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 bernt@bergenisp.no Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 ingen som vil ha den heller;) Derfor morra di har ringt å mast i hele dag?!:mat Menmen.. fin måte å skaffe seg venner på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Jeg har Olsen_Nissan sin adresse!Muhahah.. Men til dere andre,sjekk profilen hans,så kommer det oppe :P Min er Hkeinan@gmail.com så bare legg til dere som kjeder dere Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 stenvangen@gmail.com Legg meg til de som vil, jeg gidder ikke legge til noen ivertfall. Skal dere ha tak i meg, så legg meg til.. Og værsåsnill. Ingen fjortisser som maser om allt teknisk på bil og moped.. Får nok slike spørsmål. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 shaugvik@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 stenvangen@gmail.com Legg meg til de som vil, jeg gidder ikke legge til noen ivertfall. Skal dere ha tak i meg, så legg meg til.. . En typisk: hard 2 get :klovn: Fnis:klovn: hansy, h4ckz0r:angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 nad_freak@hotmail.com Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hvis dere liker å prate om BMW, da spesielt e30: yngve@futuredt.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg