villejan Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Endelig er det noe som funker hos disse folka.... Har montert den avtagbare filmen på alle rutene(med unntak av frontruten da). Jeg har kjørt bak/forran og på siden av de med saftblander på taket, og det virker ikke som de bryr seg om det! Det jeg lurer på: Dersom man blir stoppet.... hva skjer? Sier du at du har slike du kan ta av, gir de slipp på boten hvis du tar dem av på stedet? Hva skjer med forsikring dersom du smeller? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Så fint at noen er enig med meg da.............*ss* Har selv montert den på alle unntatt fremre sideruter, kommer der til våren........ Blir man stoppet av en ekkel polti..........er det frem med blokka er det bare å rive de av og krølle de sammen foran nesa på`n......... Er ikke sikkert det er like populært hvis det smeller, det får hver enkelt ta ansvaret for selv. Husk til slutt at den avtagbare filmen er tykkere enn vanlig og bør strekkes en del, gjerne ved hjelp av varme..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg