darkblue Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Viss det er noen som skulle trenge deler til bilen sin fra Powerzone, så bestil varene ett år i forveien. Effektivitet, og kundebehandling er noe dem ikke kan. :( Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Dette har jeg hørt før, om dette firmaet. Men hva spesifikt er du misfornøyd med? Og hvilke svar gir Powerzone deg? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hmm Jeg ringte Powerzone for første gang for ca 30min siden. De tok telefonen med en gang, og var SVÆRT imøtekommende! Jeg ble lovet å ha delene jeg bestilte i hånden allerede imorgen, altså 16/10. Selv om jeg aldri har handlet der før, sender de fakturaen med delene i tillegg til at prisen var mye lavere enn jeg forventet:) Jeg legger inn en post her når delene har kommet, så får vi se om de holder det de lover... Hvis de gjør det, må jeg si meg svært uenig i denne påstanden... Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 De fleste jeg kjenner som har bestil fra powerzone har måtte vente laaang tid på delene og noen har til og med aldri fått det de bestilte.....så kjøper ikke noe derfra jeg i hvertfall. Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Opplevd lang ventetid på varer selv.. Blitt lovt og lovt at det skal komme til de til uka..... Så har det tatt flere måneder. Står en tråd om de fra før oxo... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=1321&highlight=powerzone Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 har bestilt deler derfra 20-30 ganger.3 ganger har jeg fått det jeg har bestilt,ellers har det ikke dukket opp en dritt. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hvis man maser noe jævlig så får man det man vil ha... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg for min del fikk beskjed om at varene skulle komme innen 10 dager, og da har jeg blitt lovet varene 2 ganger før det :( ... Første gangen: Varene blir sendt i løpet av dagen fikk jeg beskjed om... Tenkte det er jo helt konge, men ingen varer, og ingen beskjed kom. Så begynnte å mase, tok tid, fikk svar. Det var gjort en feil, men varene blir sendt i løpet av morgendagen. Var ikke like fest-stemt nå, men venta igjen i glede.... Det kom ingen varer denne gangen heller :mad: Nå har fått beskjed om at det tar 10 dager før varene blir sendt. Totalt SUCKY. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COZ Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg har nok sikkert deler for 40000,- på tur i posten fra dem viss man skal tro på det dem sier. Jeg har til og med fått "fake" forsendelses nummer fra dem. Makan til useriøst firma skal du nok få lete lenge etter!!!! :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Min erfaring med Powerzone: Bestillte en trimkam til min forrige audi jeg hadde...maste på dem i ca 7-8 mnd men fikk aldri noe. Sa bare at den skulle komme til uka eller at produsenten ikke hadde lagd dem ferdig enda, så gadd jeg ikke å maser mer på dem....solgte bilen, kjøpte en nyere bil og det er nå ca 2. 1/2 år siden..har ikke avbestilt trimkammen og har enda ikke hørt noe... Hvis ikke dem har varene i butikken så ikke regn med å få noe med det første hvis du bestiller. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Bestilte en haug med styling derfra, 3 uker tok det før jeg hadde alt. Ikke noe negativt for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Fikk det jeg bestilte til någenlunde overkommelig tid i forholdt til det de sa. Så jeg er ikke misfornøyd med PowerZone! Men vet at folk har mått vente lenge..Men de er hvertfall veldig imøtekommende og ålreite folk. De skal de har for syntes jeg da men.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Hmm Jeg ringte Powerzone for første gang for ca 30min siden. De tok telefonen med en gang, og var SVÆRT imøtekommende! Jeg ble lovet å ha delene jeg bestilte i hånden allerede imorgen, altså 16/10. Selv om jeg aldri har handlet der før, sender de fakturaen med delene i tillegg til at prisen var mye lavere enn jeg forventet:) Jeg legger inn en post her når delene har kommet, så får vi se om de holder det de lover... Hvis de gjør det, må jeg si meg svært uenig i denne påstanden... hvordan går det med deg da har du fått delene dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 min erfaring med dem.. De er svært imøtekommende..men VELDIG LITE hjelpsomme...ettersom jeg skulle ha mindre deler til en verdi mellom 1000-2000..virket det som..De kunne ikke hjelpe meg å finne riktige deler i det hele tatt..det fikk jeg finne ut av selv..det det endte med var at jeg dro ned..for å forsøke å få litt hjelp, det jeg kom hjem med var en gratis rieger katalog..var lixom som om de pusha meg ut av butikken..bestilte varen over telefon og det tok litt over en måned før jeg fikk varen i posten..Jeg liker de lite..men derimot Pedersen Racing, som ligger like i nærheten er MYE mer hjelpsomme! da jeg bestilte K&N filter derfra sa hun at jeg måtte forhåndsbetale, men jeg lot som om jeg ikke hørte det og fortsatte å snakke videre..hehe..gikk greit..fikk filteret uka etter..men da jeg skulle bestille effekt-anlegg så MÅTTE de ha penger på forskudd..for de hadde ikke retur rett på den..hva om varen hadde vært feil? da hadde jeg vel sitti i dag med en potte som var ubrukelig..snakka litt vekk fra PÅWW3Rzone, men men :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hmm, med tanke på at ting som skal ta 1 dag, tar 3 mnd, så tør jeg ikke tenke på hvor lang tid det hadde tatt meg å få noen spacere jeg nesten bestillte.. Der sa dem 3 uker:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg