Jonte Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg bestilte en Bonrath Emblemfri grill fra dem. Fikk den etter 5 dager. Jeg sendte mail med bestilling, 1 time etterpå fikk jeg en telefon fra dem. Så ikke noe negativt, ENDA. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Hmm Jeg ringte Powerzone for første gang for ca 30min siden. De tok telefonen med en gang, og var SVÆRT imøtekommende! Jeg ble lovet å ha delene jeg bestilte i hånden allerede imorgen, altså 16/10. Selv om jeg aldri har handlet der før, sender de fakturaen med delene i tillegg til at prisen var mye lavere enn jeg forventet:) Jeg legger inn en post her når delene har kommet, så får vi se om de holder det de lover... Hvis de gjør det, må jeg si meg svært uenig i denne påstanden... Da må jeg herved si meg SVÆRT uenig i kritikken av Powerzone! Fikk delene som avtalt, og Powezone dekket frakten tilogmed:D Skjønner at andre kan oppleve lang lev.tid o.lign, men det er MANGE andre firmaer i bransjen som ikke er så veldig mye bedre... Takk til Powerzone for rask levering, riktige og rimelige deler og god kundeservice ;) (snakker for meg selv..) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Tipper at de leste denne posten, derfor fikk de ut fingeren. Prøvde og få kjøpe noen seter der for en stund siden, men ga opp til slutt. Har ingen positive ting og si om Røverzone.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 skulle bare få pris over mail, men ting tar tid der ja.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 har en kompis som prøvde å bestille noen deler til en G-60 en gang. tok evigheter og fikk til slutt noe av d som han skulle ha. fikk aldri resten. Har hørt dritt om dette firmaet over alt jeg kommer. Prøvde selv å bestille et Scorpion eksosanlegg til min pug. Han sa at det var rett rundt hjørnet i 2 uker og da jeg til slutt avbestilte, så virka d som om han aldri hadde bestilt d engang. :mad: Har ikke hørt så mye dritt om andre firmaer. Kan forstå at d kan være vanskelig å få tak i deler til riktig tid, men hvorfor ikke bare si d med en gang. F.eks: d kan ta en måned. Istedenfor å si at de er på døra di i morra. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Ivan306 har en kompis som prøvde å bestille noen deler til en G-60 en gang. tok evigheter og fikk til slutt noe av d som han skulle ha. fikk aldri resten. Har hørt dritt om dette firmaet over alt jeg kommer. Prøvde selv å bestille et Scorpion eksosanlegg til min pug. Han sa at det var rett rundt hjørnet i 2 uker og da jeg til slutt avbestilte, så virka d som om han aldri hadde bestilt d engang. :mad: Har ikke hørt så mye dritt om andre firmaer. Kan forstå at d kan være vanskelig å få tak i deler til riktig tid, men hvorfor ikke bare si d med en gang. F.eks: d kan ta en måned. Istedenfor å si at de er på døra di i morra. :( Fordi da får han ikke solgt noe? :D Er vanlig det flere steder at de lover varer til tiden, men at de selv VET de ikke klarer det. Men de vet også at vi er ivrige etter å ha akkurat DEN fronten eller DET effektanlegget....;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 er vel en ganske kjent sak at ting tar tid med powerzone Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Det er vel også en ganske kjent sak at det slett ikke er unikt for Powerzone... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Har vært oppe før på forumet.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=1321&highlight=Powerzone Handler aldri mere fra dem, å nei delene mine er ikke kommet enda.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Jeg bor i Sarpsborg, og ...... har vel ikke så mye godt å si om dem heller... Har bare vært inne der et par ganger og skulle ha noe småtteri som de alltid er fri for - men "det kommer inn i neste uke". Nå er mange uker gått, og fortsatt ikke noe små-deler. Maken til uinteresserte og fjerne folk skal man lete lenge etter..... Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Jeg venta nesten en måned på senkefjørene til Audien min. Dyr frakt var det også... :( Kommer ikke til å bestille mere derfra før de kommer hit på forumet og SVERGER bot og bedring. Mange andres erfaring med KraftSone er stort sett lik min. Enten har de fått ting etter MÅNEDER med venting, eller ikke i det hele tatt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Tydelig at det varierer ettersom at jeg fikk CAI (Cold Air Intake) cirka en uke etter jeg hadde bestilt det... Enkelt og greit faktisk... Har også hørt at folk sliter med dem, men så vet jeg at det er en del som er fornøyd med dem også... Kanskje det varierer avhengig av hva du bestiller og til hva slags bil... hehe... Jeg må iallefall si at jeg er fornøyd med PowerZone til nå... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 alt kommer ann på om de har det på lager eller ikke Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 virker som stylling og tuning firmaer generelt driter og gir en god F... i en god del kunder... har en kammerat som bestilte noen felger derifra, som han ble lovet til påske!!!!!!!!! har enda ikke hørt noe i fra de!!!! og en annen som bestilte effekt potte, den har han ventet på i over 1 år nå, og de sier "Den kommer snart" Ast i Bergen har og en tendens til å gi f... i kundene sine..... lover og lyger, DET er noe disse firmaene kan :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 pleier å sjekke om de har det på lager det jeg trenger, hvis de ikke har det, så dropper jeg det, orker ikke gå gjennom bestilling med powerzone. kjipt at de nesten ikke har noen ting på lager i tilleg da Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg