Gå til innhold

Powerzone

Ranger emnet

darkblue

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by STROSEK 911

Hmm

Jeg ringte Powerzone for første gang for ca 30min siden. De tok telefonen med en gang, og var SVÆRT imøtekommende!

Jeg ble lovet å ha delene jeg bestilte i hånden allerede imorgen, altså 16/10. Selv om jeg aldri har handlet der før, sender de fakturaen med delene i tillegg til at prisen var mye lavere enn jeg forventet:) Jeg legger inn en post her når delene har kommet, så får vi se om de holder det de lover... Hvis de gjør det, må jeg si meg svært uenig i denne påstanden...

Da må jeg herved si meg SVÆRT uenig i kritikken av Powerzone!

Fikk delene som avtalt, og Powezone dekket frakten tilogmed:D

Skjønner at andre kan oppleve lang lev.tid o.lign, men det er MANGE andre firmaer i bransjen som ikke er så veldig mye bedre...

Takk til Powerzone for rask levering, riktige og rimelige deler og god kundeservice ;) (snakker for meg selv..)

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kompis som prøvde å bestille noen deler til en G-60 en gang. tok evigheter og fikk til slutt noe av d som han skulle ha. fikk aldri resten. Har hørt dritt om dette firmaet over alt jeg kommer. Prøvde selv å bestille et Scorpion eksosanlegg til min pug. Han sa at det var rett rundt hjørnet i 2 uker og da jeg til slutt avbestilte, så virka d som om han aldri hadde bestilt d engang. :mad: Har ikke hørt så mye dritt om andre firmaer. Kan forstå at d kan være vanskelig å få tak i deler til riktig tid, men hvorfor ikke bare si d med en gang. F.eks: d kan ta en måned. Istedenfor å si at de er på døra di i morra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ivan306

har en kompis som prøvde å bestille noen deler til en G-60 en gang. tok evigheter og fikk til slutt noe av d som han skulle ha. fikk aldri resten. Har hørt dritt om dette firmaet over alt jeg kommer. Prøvde selv å bestille et Scorpion eksosanlegg til min pug. Han sa at det var rett rundt hjørnet i 2 uker og da jeg til slutt avbestilte, så virka d som om han aldri hadde bestilt d engang. :mad: Har ikke hørt så mye dritt om andre firmaer. Kan forstå at d kan være vanskelig å få tak i deler til riktig tid, men hvorfor ikke bare si d med en gang. F.eks: d kan ta en måned. Istedenfor å si at de er på døra di i morra. :(

Fordi da får han ikke solgt noe? :D Er vanlig det flere steder at de lover varer til tiden, men at de selv VET de ikke klarer det. Men de vet også at vi er ivrige etter å ha akkurat DEN fronten eller DET effektanlegget....;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Sarpsborg, og ...... har vel ikke så mye godt å si om dem heller...

Har bare vært inne der et par ganger og skulle ha noe småtteri som de alltid er fri for - men "det kommer inn i neste uke".

Nå er mange uker gått, og fortsatt ikke noe små-deler.

Maken til uinteresserte og fjerne folk skal man lete lenge etter.....

Knut.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venta nesten en måned på senkefjørene til Audien min. Dyr frakt var det også... :(

Kommer ikke til å bestille mere derfra før de kommer hit på forumet og SVERGER bot og bedring. Mange andres erfaring med KraftSone er stort sett lik min. Enten har de fått ting etter MÅNEDER med venting, eller ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at det varierer ettersom at jeg fikk CAI (Cold Air Intake) cirka en uke etter jeg hadde bestilt det...

Enkelt og greit faktisk...

Har også hørt at folk sliter med dem, men så vet jeg at det er en del som er fornøyd med dem også...

Kanskje det varierer avhengig av hva du bestiller og til hva slags bil... hehe...

Jeg må iallefall si at jeg er fornøyd med PowerZone til nå...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som stylling og tuning firmaer generelt driter og gir en god F... i en god del kunder...

har en kammerat som bestilte noen felger derifra, som han ble lovet til påske!!!!!!!!!

har enda ikke hørt noe i fra de!!!!

og en annen som bestilte effekt potte, den har han ventet på i over 1 år nå, og de sier "Den kommer snart"

Ast i Bergen har og en tendens til å gi f... i kundene sine.....

lover og lyger, DET er noe disse firmaene kan :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider